Zijn de weerstanden van 'Kiwame' aan te bevelen? Ik lees dat deze veelvuldig worden gebruikt, met goed resultaat. Bijkomend voordeel is dat ik alle waarden bij één leverancier kan bestellen, zijn dan wel 1 en 2 Watt, misschien een beetje overkill
Zijn de weerstanden van 'Kiwame' aan te bevelen? Ik lees dat deze veelvuldig worden gebruikt, met goed resultaat. Bijkomend voordeel is dat ik alle waarden bij één leverancier kan bestellen, zijn dan wel 1 en 2 Watt, misschien een beetje overkill
Ik vind dat juist mooi. Vooral als je de versterker hard-wired opbouwt. De ohmse weerstand is toch hetzelfde, alleen het weerstandslichaam is wat dikker om wat meer vermogen te kunnen verwerken. Ik vind die kleine 1/4 watt weerstandjes juist zo iel staan in buizenschakelingen, ondanks dat je weet dat het gedissipeerde vermogen nihil is.
Als ik kijk naar de condensators in het schema, waar moet ik dan op letten. Waarde staat er natuurlijk bij, maar moeten bepaalde condensators nog van een bepaald type zijn? waar kan ik beter een wat duurdere nemen? en waar juist niet?
Ik vind het ook achterlijk duur hoor. Ik zou als ik jou was eerst die Russische dingen van jouw Poolse site proberen. Desnoods 2 parallel, zodat je op 200nF uitkomt. Voor die prijs kan je tenminste nog een experimenteren.
En trouwens, het is wel dik 25 euro, want op die site staat de prijs in Britse Ponden
Ik vind het ook achterlijk duur hoor. Ik zou als ik jou was eerst die Russische dingen van jouw Poolse site proberen. Desnoods 2 parallel, zodat je op 200nF uitkomt. Voor die prijs kan je tenminste nog een experimenteren.
En trouwens, het is wel dik 25 euro, want op die site staat de prijs in Britse Ponden
Je zou even kunnen simuleren wat er gebeurt en of er nog genoeg lage frq doorheen komt.
Zoek die pio maar eens op ebay. Er is een verkoper in rusland meen dat hij alexxer heet die er vele types enwaardes heeft voor relatief weinig. Ik heb ze ook in mijn hf10 zitten en ben het met theo eens dat ze goed klinken.
Zoek die pio maar eens op ebay. Er is een verkoper in rusland meen dat hij alexxer heet die er vele types enwaardes heeft voor relatief weinig. Ik heb ze ook in mijn hf10 zitten en ben het met theo eens dat ze goed klinken.