zelfbouw interlinks van audio creative
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: zelfbouw interlinks van audio creative
Ok weer ffe snel op me pc om wat foto's te uppen....
Het probleem war ik tegenaan liep is dat de keble nooit ver genoeg de plug in gaat om de trekontlasting te verzorgen.
De oplossing in het volgende paar wordt denk ik of 1 buisje korter houden en 1 naar binnen voeren cie dan de center pin wordt, de ander wordt dan de massa. De andere oplossing kan je op een foto zien en is 1 slang een stukje over de andere heen doen door hem in te knippen dat hij dunner wordt. Maar dan is het lucht effect weer weg, maar centerd hij weer mooi.
Bij mijn huidige exemplaar heb ik de plug er een beetje op gedraad en gebord met tape om wille van de test voort zetten. Dan afwerk kous en krimpkous die bij mij te klein was dus wederom met tape... Het zit wel stevig, maar ik denk dat ik ze later nog eens opnieuw opbouw als het gaandeweg beter wordt allemaal.
Het probleem war ik tegenaan liep is dat de keble nooit ver genoeg de plug in gaat om de trekontlasting te verzorgen.
De oplossing in het volgende paar wordt denk ik of 1 buisje korter houden en 1 naar binnen voeren cie dan de center pin wordt, de ander wordt dan de massa. De andere oplossing kan je op een foto zien en is 1 slang een stukje over de andere heen doen door hem in te knippen dat hij dunner wordt. Maar dan is het lucht effect weer weg, maar centerd hij weer mooi.
Bij mijn huidige exemplaar heb ik de plug er een beetje op gedraad en gebord met tape om wille van de test voort zetten. Dan afwerk kous en krimpkous die bij mij te klein was dus wederom met tape... Het zit wel stevig, maar ik denk dat ik ze later nog eens opnieuw opbouw als het gaandeweg beter wordt allemaal.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Hebben jullie hier al aan gedacht?
Kun je de afscherming zelf om je kabel punnikken

Kun je de afscherming zelf om je kabel punnikken
- Muug
- Contacteer:
da's meer dan dertig jaar geleden dat ik daar zelf nog mee geprutst heb, man !
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
wat voor draad dan?ds23man schreef:Hebben jullie hier al aan gedacht?
Kun je de afscherming zelf om je kabel punnikken![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
ray5150 schreef:Hou op, Je brengt ze nog op ideeën...![]()
Ach, gezien het kreatief met kurk gehalte hier..........
Leuk idee hoor, dat gepunnik met koper. Je krijgt dan een "Mesh wired hollow annealed OFC airflow islolated interlink".
Zoiets verkoopt zich zelf! (je kan natuurlijk ook een stukje afscherming nemen..)
groet,
Aat
Zoiets verkoopt zich zelf! (je kan natuurlijk ook een stukje afscherming nemen..)
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Volgens mij staan er morgen een aantal ZBA leden bij de lokale Kreawinkel voor de deur! 
Je slaat dan i.d.d. afscherming met draadje om elkaar geslagen i.p.v. over elkaar geslagen. Geeft veel lucht tussen de draadjes van de afscherming onderling. Soort van netkous zeg maarAatV schreef:Leuk idee hoor, dat gepunnik met koper. Je krijgt dan een "Mesh wired hollow annealed OFC airflow islolated interlink".![]()
Jij zou een hele goede Marketing Manager zijn, wist je dat ?AatV schreef:Leuk idee hoor, dat gepunnik met koper. Je krijgt dan een "Mesh wired hollow annealed OFC airflow islolated interlink".![]()
groet,
Aat
Alleen dat anale klinkt niet zo fris...
Story of my life : bij sommige banen die ik gehad heb zeiden ze dat ik in iets anders waarschijnlijk erg goed zou zijn...ray5150 schreef:Jij zou een hele goede Marketing Manager zijn, wist je dat ?![]()
![]()
Alleen dat anale klinkt niet zo fris...
groet,
Aat
Huppakee
Je bent ook wel een Pavlov hondje Gerhard 
- pappaleo
- Contacteer:
Trambovenleidingen worden soms ook afgeschermd. (foto vanuit het raam op mijn werk)Pjotr schreef:Je slaat dan i.d.d. afscherming met draadje om elkaar geslagen i.p.v. over elkaar geslagen. Geeft veel lucht tussen de draadjes van de afscherming onderling. Soort van netkous zeg maarAatV schreef:Leuk idee hoor, dat gepunnik met koper. Je krijgt dan een "Mesh wired hollow annealed OFC airflow islolated interlink".![]()
A dirty mind for everray5150 schreef:Alleen dat anale klinkt niet zo fris...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
You rang Mylord?Pjotr schreef:HuppakeeJe bent ook wel een Pavlov hondje Gerhard
Toen ik deze foto zag moest ik gelijk aan de volgende spreuk denken :pappaleo schreef:Trambovenleidingen worden soms ook afgeschermd. (foto vanuit het raam op mijn werk)![]()
"Gott schütze dies Haus voor Not und Feuer,
vor Stadplanung und vor der Steuer."
groet,
Aat
Nee, dat klopt, maar klinkt als....Pjotr schreef:A dirty mind for everray5150 schreef:Alleen dat anale klinkt niet zo fris...Even goed lezen, dat staat er niet...
Ik ga ook maar eens nieuwe interlinks maken, mijn oude zijn met 30cm de stuk wat aan de korte kant. Ebay is your friend: koper draad van 0,8mm, 12m lengte voor ~6,- incl verzenden, 8 Nakamichi pluggen voor 17,- incl verzenden, wat buis en braided sleeving voor een paar euro, ze worden nog goedkoop ook!
Mvg Reinder
Mvg Reinder
Laatst gewijzigd door meiborg op vr 31 jan 2014, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
pappaleo schreef:
Trambovenleidingen worden soms ook afgeschermd. (foto vanuit het raam op mijn werk)![]()
Groene Toren ?
Mmmm, die nakamichi pluggen ziene r ook aardig uit. Ik heb al hollow banaan pluggen er van en waren degelijk zat. Eens bekijken.meiborg schreef:Ik ga ook maar eens nieuwe interlinks maken, mijn oude zijn met 30cm de stuk wat aan de korte kant. Ebay is your friend: koper draad van 0,8mm, 12m lengte voor ~6,- incl verzenden, 8 Nakamichi pluggen voor 17,- incl verzenden, wat buis en braided sleeving voor een paar euro, ze worden nog goedkoop ook!
Mvg Reinder
Als je ook nog metalen afschermmantel voor een habbekrats vindt ben je mijn held
Je kunt eens alu huishoudfolie proberen, de dikkere variant...
Dacht ik ook aan, zou dat genoeg meebewegen zonder te scheuren?
Mvg Reinder
Mvg Reinder
- pappaleo
- Contacteer:
Exact, Rayray5150 schreef:pappaleo schreef:
Trambovenleidingen worden soms ook afgeschermd. (foto vanuit het raam op mijn werk)![]()
Groene Toren ?