Aangepast. Je zou voor de zekerheid de Yamaha mee kunnen nemen, weet je zeker dat je compleet bent.ARK-Deurne schreef:Om verwarring te voorkomen
ARK-deurne: The Copper Project (Ringradiator/TangbandW5)
Bart_venner: Alpair 12 (druppelvormigekist,gepoort)
3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Er zit een hotel in de buurtMuug schreef:312 km enkelhm, zou anders wel willen... drie uur rijden minstens, en dan nog terug...
Kom je daar nu pas achter ? dat duurde effe !dre schreef:188,3 km1:55 uur
Dat is praktisch om de hoek toch.dre schreef:188,3 km1:55 uur
Ik woon wat dat betrefd helemaal om de hoek, 179km, 1:48 uurKappa7 schreef:Dat is praktisch om de hoek toch.dre schreef:188,3 km1:55 uur
In tijd half uurtje verder dan Breda.......dre schreef:188,3 km1:55 uur
Altijd lachen dat een ritje van 2 uur in ministaatje Nederland (m.n. bij randstedelingen) geshockeerde reacties oplevert.
Ook een rit diagonaal van de ene naar de andere kant duurt max. 3 uur.
Ook een rit diagonaal van de ene naar de andere kant duurt max. 3 uur.
Ik kan ook wel gaan mekkeren, maar dat hoort in een ander topic. 
Maar op de zaterdagochtend is het wel rustig en kun je aardig doortuffen.
Maar op de zaterdagochtend is het wel rustig en kun je aardig doortuffen.
Yup,Pjotr schreef:In tijd half uurtje verder dan Breda.......dre schreef:188,3 km1:55 uur
Goirle
Wil er iemand mee rijden?
Ik kan of over Breda, of over den Bosch
Laat het maar ffen weten
Gr,
Joris
Dat komt omdat hier in de grote stad alles in de buurt zit, Een paar audiozaken op loopafstand,knuisje schreef:Altijd lachen dat een ritje van 2 uur in ministaatje Nederland (m.n. bij randstedelingen) geshockeerde reacties oplevert.![]()
diverse elektronica zaken op niet meer dan een kwartiertje fietsen. zelfde geldt voor hout-of ijzerhandel.
In die landelijke contrijen is het heel normaal om eerst een kwartier in de auto te zitten voor de dagelijkse boodschappen.
Hier zitten op 200 meter een paar kruideniers.
Of zoals mijn broer in NZ altijd zegt : Sla de weg, Jan!
groet,
Aat
groet,
Aat
Vind deze ook altijd wel lekker voor onderweg:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM[/youtube]
En dan hard!
(Aan het kapsel te zien houdt ze ook wel van knutselen aan buizenversterkers
)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM[/youtube]
En dan hard!
(Aan het kapsel te zien houdt ze ook wel van knutselen aan buizenversterkers
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Audio Creative komt op de luisterdag met een remake van de Klipsch Cornwall, de 'Klonwall'.
De lijm is net droog, lees hier het verhaal: http://www.audio-creative.nl/projecten/ ... n-formaat/
De lijm is net droog, lees hier het verhaal: http://www.audio-creative.nl/projecten/ ... n-formaat/
Gaat dat allemaal nog wel passen Barry?
Belooft i.i.g. een geweldige dag te worden.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Jazeker gaat het passen Peter, anders maken we het passend
Ik kan het wijkcentrum zien vanuit de tuin, zo dichtbij is het, en ondanks dat was ik er nog nooit geweest.
Toen ik in het wijkkrantje las dat de ruimtes ook verhuurd worden naast de vaste aktiviteiten en ik er rond kon kijken met de beheerder verbaasde me de hoeveelheid ruimte die er in zit. Als het helemaal uit de hand loopt kan er nog een ruimte bij worden gehuurd.
Ik vind het belangrijk dat een ieder die de moeite neemt spullen meeneemt ook goed de tijd krijgt ze te laten horen, en ook het relaxte karakter van zo'n dag behouden blijft. En of dit nou een Needle is of een set van een paar maandsalarissen, mag niet uitmaken. Zowiezo is het gaaf dat mensen de moeite willen nemen, zonder dat is een luisterdag helemaal niet mogelijk.
Er is denk ik zo al een leuk programma wat goed in de ruimtes past, mocht er nog het een en ander bijkomen en worden de sessie's te kort gaan we bijschakelen, maar ik denk dat de 3 ruimtes voldoende zijn.
Toen ik in het wijkkrantje las dat de ruimtes ook verhuurd worden naast de vaste aktiviteiten en ik er rond kon kijken met de beheerder verbaasde me de hoeveelheid ruimte die er in zit. Als het helemaal uit de hand loopt kan er nog een ruimte bij worden gehuurd.
Ik vind het belangrijk dat een ieder die de moeite neemt spullen meeneemt ook goed de tijd krijgt ze te laten horen, en ook het relaxte karakter van zo'n dag behouden blijft. En of dit nou een Needle is of een set van een paar maandsalarissen, mag niet uitmaken. Zowiezo is het gaaf dat mensen de moeite willen nemen, zonder dat is een luisterdag helemaal niet mogelijk.
Er is denk ik zo al een leuk programma wat goed in de ruimtes past, mocht er nog het een en ander bijkomen en worden de sessie's te kort gaan we bijschakelen, maar ik denk dat de 3 ruimtes voldoende zijn.
- sander1238
dus vanuit het wijkcentrum zien we de 4e luisterruimte?Barry2001 schreef:anders maken we het passendIk kan het wijkcentrum zien vanuit de tuin
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
hoor ik iemand BBQ roepen?sander1238 schreef:dus vanuit het wijkcentrum zien we de 4e luisterruimte?Barry2001 schreef:anders maken we het passendIk kan het wijkcentrum zien vanuit de tuin
![]()
![]()
Nu weet ik wel dat jij banden hebt met een fris land maar in februari? Koek en zopie heeft misschien meer kans danHenkjan schreef:hoor ik iemand BBQ roepen?
- ARK-Deurne
Dit wordt mijn eerste luisterdag. Dus ik weet nog niet wat ik kan verwachten,Barry2001 schreef:Ik vind het belangrijk dat een ieder die de moeite neemt spullen meeneemt ook goed de tijd krijgt ze te laten horen, en ook het relaxte karakter van zo'n dag behouden blijft. En of dit nou een Needle is of een set van een paar maandsalarissen, mag niet uitmaken. Zowiezo is het gaaf dat mensen de moeite willen nemen, zonder dat is een luisterdag helemaal niet mogelijk.
maar dit klinkt toch wel als een relaxte dag/sfeertje
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
In de 3e post van dit topic staat nu een voorstel voor een indeling. Het is een voorstel
Ben ik wat vergeten, wil je liever eerder / later, shoot.
De sessies in kamer 2 zijn iets langer geplanned omdat er bij deze vermoedelijk iets langere opbouwtijd nodig is.
Edit: dit houdt niet in dat er niks meer bij kan, dit kan altijd!
De sessies in kamer 2 zijn iets langer geplanned omdat er bij deze vermoedelijk iets langere opbouwtijd nodig is.
Edit: dit houdt niet in dat er niks meer bij kan, dit kan altijd!
Laatst gewijzigd door Barry2001 op za 01 feb 2014, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- sander1238
ziet er netjes uit barry
maar ik meen dat er best wat meer versterkers bij mogen 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Alleen jij staat er volgens mij zonder versterker, neem jij die mee?