Henkjan de ps1 in Beetsterzwaag speelde met een ps2 afstandsbedieningweidok schreef:zal eens even informeren... de ps1 die we vorig jaarHenkjan schreef:nee, ik luister naar de PS1, maar met een accesoire voor de PS2 kan je de PS1 gewoon met een afstandsbediening bedienen, net als een gewone CD speler dus.
hebben gehoord in Beetsterzwaag had ook een afstandbediening
..
de eigenaar heeft die ab gewoon voor een paar euro van ebay geplukt..
de ontvanger past gewoon de gamecontrolerpoort...
denk dat jouw ontvanger niet (meer) goed werkt .....
misschien is dit een tip
http://dogbreath.de/PS1/AddingRC/AddingRC.html
succes

