Dat DSD gaat dus perfect, maar een SATA schijf eraan duidelijk minder,hannesie schreef:Daar heeft de A10 al geen last van.![]()
Gisteren even aangesloten beneden, en het was kort dat er enige stottering was, maar nu soepel draaien op het Nand flash geheugen.
Ik zal dadelijk eens wat DSD draaien, dan is er meer werk te doen.
Ik heb het eerst geprobeerd met een verloop van een E-Sata poort die ik nog had, en een 500 Gb 2,5 schijfje, toen nog maar geformatteerd en direct op het boardje, maar nog geen "sjoege".
Het kan zijn dat de motor net niet voldoende sap krijgt.
De voeding van dit boardje is wat beneden de maat, morgen maar eens een andere stekker er aan zetten met een wel voldoende zware voeding.
Ik heb hier zat voedingen liggen, maar de juiste is dan altijd net niet wat je moet hebben.
Of de voltage is te hoog, of de stekker is afwijkend van maat, enz.
