Voorstellen.

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Clemens
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 06 mar 2011, 18:14

Voorstellen.

Bericht door Clemens »

Hallo beste Zelfbouwers en audio liefhebbers

Ik ben nieuw hier op dit forum (al wel een beste tijd geleden geregistreerd)
Mijn naam is Clemens ben 27 jaar en heb een hobby/passie voor audio.
Omdat ik bezig ben met het bouwen van mijn nieuwe 3 weg kasten dacht ik laat ik eens wat info halen en delen.

Mvg Clemens
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Voorstellen.

Bericht door SARK »

Welkom :!:
Clemens schreef:
Omdat ik bezig ben met het bouwen van mijn nieuwe 3 weg kasten dacht ik laat ik eens wat info halen en delen.
Ik weet natuurlijk niet hoe ver je al bent in de zelfbouw en of je de 3-weg van een bestaand ontwerp aan het nabouwen bent maar imho is dit de verkeerde volgorde :wink:
Plaats reactie