Hallo beste Zelfbouwers en audio liefhebbers
Ik ben nieuw hier op dit forum (al wel een beste tijd geleden geregistreerd)
Mijn naam is Clemens ben 27 jaar en heb een hobby/passie voor audio.
Omdat ik bezig ben met het bouwen van mijn nieuwe 3 weg kasten dacht ik laat ik eens wat info halen en delen.
Mvg Clemens
Voorstellen.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Voorstellen.
Welkom

Ik weet natuurlijk niet hoe ver je al bent in de zelfbouw en of je de 3-weg van een bestaand ontwerp aan het nabouwen bent maar imho is dit de verkeerde volgordeClemens schreef:Omdat ik bezig ben met het bouwen van mijn nieuwe 3 weg kasten dacht ik laat ik eens wat info halen en delen.
