capri schreef:Groot tegen klein.
De winnaar tot nu toe de kleine boston, er moet nog heel veel gesleuteld worden aan de fostex zo te horen.
Kleine luidsprekers die groter en beter geluidsbeeld neerzetten dan de big ones.
Zonder gekheid heb wel vertrouwen in de fostex
Filteren , en draaien met je speakers daar ligt het grote verschil met je vergelijking .
Als ik mijn breedbanders in of uitdraai heb ik al gelijk een heel andere klank .
Sterker nog bij sommige nummers moet ik juist draaien , maar ook aan de bas-trebble knoppen .
Maar mis dan bv bij dire straits een laag fundament wat deze muziek echt nodig heeft , klink anders te dun. [ geld voor meer muziek ]
Daar ben ik bij mijn philipsen zeer tevreden over , die laten de boel goed mee trillen en kunnen zelf druk op je borst geven , trance en happy hardcore gaan erg goed , het mooie is dat je het membraam nauwlijks ziet bewegen .
Tot heden nog geen andere breedbander gehoort die zo laag gaat met zo veel druk .
Problemen beginnen bij sommige muziek stukken waar deels het te luiden middengebied word aangesproken en deels niet , dat verschil is echt te groot , soms niet om aan te horen .
Met het vroege afvallen 10khz kan ik zeer goed leven .