bron van het jaar 2013 - nominaties
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
bron van het jaar 2013 - nominaties
jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2013.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2013 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 31 januari 2014 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2013 gereed zijn gekomen
de nominatieronde staat open tot 31 januari 2014 22:00
vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Hierbij wil ik de eigenbouw (en dan echt eigenbouw) draaitafel van Bartari nomineren, samen met de schitterende toonarm.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... it=bartari
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... it=bartari
- Bijlagen
-
- IMG_2989.JPG (15.41 KiB) 1584 keer bekeken
-
- IMG_2990.JPG (15.66 KiB) 1584 keer bekeken
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Je was me voorJohn P schreef:De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Is die al klaar dan??????Barry2001 schreef:Je was me voorJohn P schreef:De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347Hoort er zeker bij.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
al 5 keer geloof ikds23man schreef:Is die al klaar dan??????Barry2001 schreef:Je was me voorJohn P schreef:De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347Hoort er zeker bij.
maar door de grote vloed aan activiteiten van Hannesie op dit vlak wordt het nomineren niet makkelijker.....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Hier is ook al geen flikker te doen! 
Re: bron van het jaar 2013 - nominaties
Wees nou maar blij dat er geen nominatie topic is voor "Zelf afmaken". Zou het helemaal stil blijvends23man schreef:Hier is ook al geen flikker te doen!
