bron van het jaar 2013 - nominaties

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

bron van het jaar 2013 - nominaties

Bericht door Henkjan »

jaja, het is weer tijd voor de jaarlijkse veren in bibsen ronde... graag jullie nominaties (als het ff kan met uitleg) voor de beste bron van 2013.

voorwaarden:
eigen project van een forum lid
moet hier op het forum gepresenteerd zijn
moet in 2013 gereed zijn gekomen

de nominatieronde staat open tot 31 januari 2014 22:00

vriendelijk verzoek: voeg een link naar het ontwerp toe.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Bericht door Barry2001 »

Hierbij wil ik de eigenbouw (en dan echt eigenbouw) draaitafel van Bartari nomineren, samen met de schitterende toonarm.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... it=bartari
Bijlagen
IMG_2989.JPG
IMG_2989.JPG (15.41 KiB) 1583 keer bekeken
IMG_2990.JPG
IMG_2990.JPG (15.66 KiB) 1583 keer bekeken
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Bericht door John P »

De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Bericht door Barry2001 »

John P schreef:
De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347
Je was me voor :mrgreen: Hoort er zeker bij.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Bericht door ds23man »

Barry2001 schreef:
John P schreef:
De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347
Je was me voor :mrgreen: Hoort er zeker bij.
Is die al klaar dan?????? :-$
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Barry2001 schreef:
John P schreef:
De reis van Hannesie in de wereld van de framboos mag ook niet onvermeld blijven. Zeker gezien het feit dat er nu toch een heel leuke oplossing ligt.http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 7#p1665347
Je was me voor :mrgreen: Hoort er zeker bij.
Is die al klaar dan?????? :-$
al 5 keer geloof ik 8) en dit jaar nog wel 5 keer verwacht ik :rofl:

maar door de grote vloed aan activiteiten van Hannesie op dit vlak wordt het nomineren niet makkelijker.....
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Bericht door ds23man »

Hier is ook al geen flikker te doen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36751
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: bron van het jaar 2013 - nominaties

Bericht door Pjotr »

ds23man schreef:
Hier is ook al geen flikker te doen! :mrgreen:
Wees nou maar blij dat er geen nominatie topic is voor "Zelf afmaken". Zou het helemaal stil blijven :mrgreen:
Gesloten

Terug naar “Projecten van het jaar”