Dit zijn http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... uctId=1480 van de boeren bedrijf
Weer een DAC vraag
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Weer een DAC vraag
Dat zijn spoeltjes volgens Knuisje zouden heb ferrietkralen zijn.
Dit zijn http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... uctId=1480 van de boeren bedrijf
als die DAC dan maar niet begint te knorren 
Dit zijn http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... uctId=1480 van de boeren bedrijf
Re: Weer een DAC vraag
Onderdelen zijn inmiddels binnen en zitten allemaal op de print en net even geprobeerd en het werkt ook nog
Met meneer in het verre HongKong nog steeds aan het mailen
ben nu weer bezig met een mail richting hem om te vragen wat nou het verschil is tussen een kit en pcb+smd en waar die prijs dan weg komt.
Met meneer in het verre HongKong nog steeds aan het mailen
Re: Weer een DAC vraag
Snel even een fototje gemaakt 
Wat voor een behuizing erom komt weet ik nog niet dus eerst maar even op een plankie.
Wat voor een behuizing erom komt weet ik nog niet dus eerst maar even op een plankie.
Re: Weer een DAC vraag
Ja ik woon wel in een dorp maar niet op het platte land dus geen varkentjes erin
en die andere kon ik niet vinden vandaag ook niet op de radio markt in Laag Soeren bij de Jutberg
en ja wou toch weten als die het doet
dan maar een klein beetje weer stand bieden 
Het ding wat ik pas in elkaar had gezet om van Toslink naar RCA te gaan werkt ook, dus nu lekker streamen via de Airport Express.
Ben nog opzoek naar een Airport Express mag oude model zijn waar de voeding van kapot mag zijn.
Het ding wat ik pas in elkaar had gezet om van Toslink naar RCA te gaan werkt ook, dus nu lekker streamen via de Airport Express.
Ben nog opzoek naar een Airport Express mag oude model zijn waar de voeding van kapot mag zijn.
Re: Weer een DAC vraag
Het DAC gebeuren met HK is afgerond 
Na verschillende mailtjes en foto's toesturen is het verschil bedrag overgemaakt op mijn PayPal rekening.
Nu alleen nog een huisje maken voor de DAC.
Na verschillende mailtjes en foto's toesturen is het verschil bedrag overgemaakt op mijn PayPal rekening.
Nu alleen nog een huisje maken voor de DAC.
Re: Weer een DAC vraag
Het heeft even geduurd
maar nu heeft de DAC ook een huisje kon hem toch niet als woning zoekend 2014 in laten gaan 
Alles lag al een tijd bij elkaar maar daar bleef het ook bij door omstandigheden, afgelopen week heb ik dit maar weer eens opgepakt en een oude behuizing van een VGA splitter omgetoverd tot woning voor DAC.
De voorkant hoefde alleen een paar gaatjes ingeboord worden, de achterkant daar zaten gaten van de VGA connectoren, voeding aansluiting en een schakelaar hier eerst wat gaten groter gemaakt en er vervolgens een stuk print op gelijmd, het op maat gemaakt met de vijl en nieuw gaten erin gemaakt. Spul goed ontvet en met de knikkerbussen (primer & zilver) van de Action aan de gang.
Alles lag al een tijd bij elkaar maar daar bleef het ook bij door omstandigheden, afgelopen week heb ik dit maar weer eens opgepakt en een oude behuizing van een VGA splitter omgetoverd tot woning voor DAC.
De voorkant hoefde alleen een paar gaatjes ingeboord worden, de achterkant daar zaten gaten van de VGA connectoren, voeding aansluiting en een schakelaar hier eerst wat gaten groter gemaakt en er vervolgens een stuk print op gelijmd, het op maat gemaakt met de vijl en nieuw gaten erin gemaakt. Spul goed ontvet en met de knikkerbussen (primer & zilver) van de Action aan de gang.
