Voorversterker en eintrap met Thel accusound 40 eindtrappen.

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

sietse

Bericht door sietse »

Ik zit dit verhaaltje es wat door te lezen en het valt me op dat ik er een beetje vreemd mee gestopt ben.
Wat betreft die Amplimo modules, die hebben ze dus niet meer in mossfet uitvoering. Jammer dan dus.

Verders blijft het PPP buizenversterker ontwerp ondanks alles door m'n kop spoken. Schijnt toch wel voordelen t.o.v. de PP schakelingen te hebben. Zoals kortsluitvast en ook geen probleem bij onbelast draaien. Zouden ook beter met laagohmige belastingen omgaan, dat dan vooral in de laag weergave merkbaar zou zijn. Of dat zo is, voorlopig is het gokje me te duur. :roll:

Maar goed, voorlopig staat alles in de wachtkamer want het zit me weer es een beetje tegen enzo. Dus maar met een boekje in een hoekje...toch wel leuk die buizen theorie. :D
sietse

Re: Voorversterker en eintrap met Thel accusound 40 eindtrappen.

Bericht door sietse »

Tja, zit je in een hoekje met een boekje, krijg ik last van opvliegers. Kan best wel es positief uitpakken hoor. Kreeg een idee om de voedingsprinten gewoon aan te passen i.p.v. helemaal opnieuw te maken. Komt me zo ook beter uit met de bereikbaarheid van de gelijkrichters later.
Bovenkant van de al aanwezige elco's ff met een viltstift ook zwart gemaakt. Lijken ze wat meer op elkaar... :D
Ronde plaatje in de kast geeft even de positie van de voedingstrafo aan.
Op naar een volgende opvlieger. Boven en onder plaatwerk.
Bijlagen
zo was ie eerst
zo was ie eerst
zo is ie nu
zo is ie nu
lijkt me wel wat zo
lijkt me wel wat zo
sjons

Re: Voorversterker en eintrap met Thel accusound 40 eindtrappen.

Bericht door sjons »

moai wurk sietse!

op naar de volgende opvlieger :shock: :lol: :mrgreen:
Plaats reactie