FR_Aad schreef:nee joh, is pas op 15 februari!aaronboumans schreef:Ik ben er! (als bezoeker)
3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
okokok!! wise-ass...
Ik zal er zijn.......
Er is idd geen andere reden om op een ander moment in Almelo te zijn....
Ik zal er zijn.......
Er is idd geen andere reden om op een ander moment in Almelo te zijn....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Jawel hoor! Een stoplicht sprint op rood en een stoplicht springt op groen. Zo is er in Almelo altijd wat te doen!aaronboumans schreef:okokok!! wise-ass...
Ik zal er zijn.......
Er is idd geen andere reden om op een ander moment in Almelo te zijn....
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
ik kon het niet latenaaronboumans schreef:okokok!! wise-ass...
Ik zal er zijn.......
Er is idd geen andere reden om op een ander moment in Almelo te zijn....
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
en zelfs op 15 feb niet, want de luisterdag is in Hengeloaaronboumans schreef:okokok!! wise-ass...
Ik zal er zijn.......
Er is idd geen andere reden om op een ander moment in Almelo te zijn....
- aaronboumans
- Berichten: 647
- Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 18:36
- Locatie: Oosten
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Almeloooo, Hengeloooo, Enscheloooo... klinkt allemaal hetzelfde.
Nu is er al helemaal geen reden meer om in Almelo te komen....
Kunnen we er het niet helemaal glad maken en een mooi natuurpark van maken?
Nu is er al helemaal geen reden meer om in Almelo te komen....
Kunnen we er het niet helemaal glad maken en een mooi natuurpark van maken?
Laatst gewijzigd door aaronboumans op za 19 okt 2013, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Sterker nog, ze lullen daar allemaal hetzelfde: ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhaaronboumans schreef:Almeloooo, Hengeloooo, Enscheloooo... klinkt allemaal hetzelfde.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Almelo, dit is wat een bekende autochtoon er van zegt (overbekend, maar kon het niet laten.
)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=63f2xQTuQ3g[/youtube]
groet,
Aat
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=63f2xQTuQ3g[/youtube]
groet,
Aat
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Nounou. Dan maar naar een luisterdag in een ABN sprekend deel. Achnee, die zijn er niet
Welkom mannen, ik zal jullie op de deelnemerslijst zetten.
Welkom mannen, ik zal jullie op de deelnemerslijst zetten.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Heb m in ieder geval vast in de agenda gezet.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
MotorFret en TubeHead welkom. Voor de echte buishoofden zal er genoeg te zien/horen zijn dit jaar....
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Nieuws van de mannen van Audio Creative:
De set op de luisterdag zal bestaan uit een Triodedick buizenvoorversterker, TD buizen eindversterker(s) en de 'hagelnieuwe' Phonodude.
We gaan spelen met natuurlijk een mooie platenspeler. Mogelijk een Thorens TD124 met de nieuwe Audio-Creative 12" toonarm.
Daarnaast zal er ook een Thorens TD160 + modificaties meekomen.
Als het een beetje meezit gaat er ook een hoornluidspreker mee, maar dat is nog niet zeker. Anders komt er wel een mooie vervanger.
Digitaal gaan we spelen met de nieuwe Doede DDD1794 NOS DAC.
Iedere versterkerbouwer kent het 'probleem', welke koppelcondensatoren te gebruiken. Is het het geld waard om een dure audiofiele condensator te kopen, of voldoet MKT? De set wordt interaktief, waarmee het mogelijk is on the fly diverse condensatoren te wisselen/schakelen, om zo ze te kunnen vergelijken.
De set op de luisterdag zal bestaan uit een Triodedick buizenvoorversterker, TD buizen eindversterker(s) en de 'hagelnieuwe' Phonodude.
We gaan spelen met natuurlijk een mooie platenspeler. Mogelijk een Thorens TD124 met de nieuwe Audio-Creative 12" toonarm.
Daarnaast zal er ook een Thorens TD160 + modificaties meekomen.
Als het een beetje meezit gaat er ook een hoornluidspreker mee, maar dat is nog niet zeker. Anders komt er wel een mooie vervanger.
Digitaal gaan we spelen met de nieuwe Doede DDD1794 NOS DAC.
Iedere versterkerbouwer kent het 'probleem', welke koppelcondensatoren te gebruiken. Is het het geld waard om een dure audiofiele condensator te kopen, of voldoet MKT? De set wordt interaktief, waarmee het mogelijk is on the fly diverse condensatoren te wisselen/schakelen, om zo ze te kunnen vergelijken.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik ben benieuwd.
Vooral de nieuwe PD ben ik nieuwsgierig naar.
Zouden de manne het leuk vinden om deze 1 op 1 te vergelijken met de mkIII?
In dat geval neem ik graag mijn PD mee.
Verder geen nieuwe dingen om te laten zien maar kan altijd mn TD 160 mee nemen met tangentiale arm.
Nu met een Acutex 420 element.
Groetjes George
Vooral de nieuwe PD ben ik nieuwsgierig naar.
Zouden de manne het leuk vinden om deze 1 op 1 te vergelijken met de mkIII?
In dat geval neem ik graag mijn PD mee.
Verder geen nieuwe dingen om te laten zien maar kan altijd mn TD 160 mee nemen met tangentiale arm.
Nu met een Acutex 420 element.
Groetjes George
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Die TD124 neemt ook wel mythische vormen aan George, als je de prijzen zo op eBay ziet... Spullen meenemen kan altijd hoor, misschien is het wel weer leuk om wat phono pre's met elkaar te vergelijken. Ik zet ze er wel bij, kun je altijd nog kijken.Kappa7 schreef:Ik ben benieuwd.
Vooral de nieuwe PD ben ik nieuwsgierig naar.
Zouden de manne het leuk vinden om deze 1 op 1 te vergelijken met de mkIII?
In dat geval neem ik graag mijn PD mee.
Verder geen nieuwe dingen om te laten zien maar kan altijd mn TD 160 mee nemen met tangentiale arm.
Nu met een Acutex 420 element.
Groetjes George
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Oja, ik wil mijn TD150 ook wel meenemen, misschien dat ik die eens kan vergelijk met jou TD160, daar zit immers hetzelfde element op. Idee?
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Goed plan alleen de cantilever en de punt zijn bij mijn element anders maar dat kan zo over gezet worden.Barry2001 schreef:Oja, ik wil mijn TD150 ook wel meenemen, misschien dat ik die eens kan vergelijk met jou TD160, daar zit immers hetzelfde element op. Idee?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Hoe groot zijn de ruimtes eigenlijk?
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Bang dat je ego er niet inpast ?ds23man schreef:Hoe groot zijn de ruimtes eigenlijk?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Nee, of er nog ruimte is voor ons door jouw bierbuik!ray5150 schreef:Bang dat je ego er niet inpast ?ds23man schreef:Hoe groot zijn de ruimtes eigenlijk?![]()
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Mijn buik kan ik tenminste nog inhouden... 
