28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ray5150 »

Wowly toch ?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Wowly »

Nee hoor nix afgezegd. Weet alleen nog niet 100% zeker of ik ook kán. Als ik kom gaat jasper joppe geers met mij mee. En waasrchijnlijk 4 pakken rockwool hahaha.

groetjes

janm
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Krijg er nu al de kriebels van!... :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

Jasper Joppe Geers schreef:
Krijg er nu al de kriebels van!... :mrgreen:
We zullen een campingdouche voor jullie klaarzetten! :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ray5150 »

Okee, dan heb ik me vergist. niks aan de hand.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door bas focal m180 »

ds23man schreef:
Nou nog uitvinden waar de cafetarie zit en daar cirkel met een straal van 300m omheen trekken, weten we eindelijk waar we ongeveer moeten zijn! :mrgreen:
Neem je barbecue maar mee :mrgreen:
Image1.jpg
eten.JPG
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

Zoals het er nu uitziet, zal ik er niet zijn. Voorlopig is er op 28 december een bezoek van diverse tweede kamer leden bij ons gepland. Dit naar aanleiding van de hoorzitting op 27 januari.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 19 dec 2013, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door bas focal m180 »

ds23man schreef:
Zoals het er nu uitziet, zal ik er niet zijn. Voorlopig is er op 28 december een bezoek van diverse tweede kamer leden bij ons gepland. Dit naar aanleidingen van de hoorzitting op 27 januari.
geen ds23 = geen barbecue

:boos:

Wat een elend je hebt er een dagtaak aan om je matrieele schade vergoed te krijgen .
tegen de tijd dat je het vergoed krijgt ben je oud en kruipel en zitje in het bejaardehuis .

Ze dachten zeker laten we 28december maar doen hebben we een mooi excuus om niet bij familie op bezoek te gaan
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

bas focal m180 schreef:
ds23man schreef:
Zoals het er nu uitziet, zal ik er niet zijn. Voorlopig is er op 28 december een bezoek van diverse tweede kamer leden bij ons gepland. Dit naar aanleidingen van de hoorzitting op 27 januari.
geen ds23 = geen barbecue

:boos:

Wat een elend je hebt er een dagtaak aan om je matrieele schade vergoed te krijgen .
tegen de tijd dat je het vergoed krijgt ben je oud en kruipel en zitje in het bejaardehuis .

Ze dachten zeker laten we 28december maar doen hebben we een mooi excuus om niet bij familie op bezoek te gaan
Ach, je kunt ook redeneren dat ze het dermate belangrijk vinden om op zaterdag tussen kerst en oudjaar langs te komen..............
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door bas focal m180 »

ds23man schreef:

Ach, je kunt ook redeneren dat ze het dermate belangrijk vinden om op zaterdag tussen kerst en oudjaar langs te komen..............
Dan hopen we voor jouw dat het wat opleverd .
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door sander1238 »

mijn nieuwe philips AD 7061/M4 breedbanders komen ook mee, ben er wel wat later in de middag.

neemt er nog iemand een meetset mee? ben heel benieuwd naar de resultaten van mijn flipsjes
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door bas focal m180 »

sander1238 schreef:
mijn nieuwe philips AD 7061/M4 breedbanders komen ook mee, ben er wel wat later in de middag.

neemt er nog iemand een meetset mee? ben heel benieuwd naar de resultaten van mijn flipsjes
Leuk Sander ik zag ze al in je topic .

Kan me voorstellen dat het leuk is om die eens te meten .
moerman
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 17:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door moerman »

De berkenhouten kasten voor mijn Seas ER 18 DXT krijg ik niet op tijd af. Dus ik bouw even kastjes van 18 mm mdf. Dan kunnen jullie en ik ze beluisteren. De doos met onderdelen staat al veel te lang in de huiskamer!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door hannesie »

Ik speel nu een tijdje met die Raspberry Pi met de HiFiBerry DAC erop, en ik denk dat jullie verbaasd zullen zijn, het wat "warme wollige" is er af, en met gewoon 16/44.1 verbazingwekkend lekker.

Ik neem hem wel mee zaterdag met de server die dan de muziek kan leveren.
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Hoi mensen,

helaas moet ik aangeven dat ik er niet bij zal zijn.

De tijd tussen oud en nieuw hebben we nodig om de kamers van onze dochters op te knappen! :mrgreen:

In elk geval een fijne dag toegewenst!

groetjes,

JJ.
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door cool »

Ik kan met Ray en Aat meerijden, dus zet mij maar op de lijst. Scheelt weer :)
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Zweitse »

ds23man schreef:
Ik sta garant voor de zaalhuur, dus dan blijft het voor iedereen 7,50 euro........

Zal er wel niet op failliet gaan! :lol: :lol:
Heb je het rekeningnummer al om het over te maken :mrgreen:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door bas focal m180 »

Jasper Joppe Geers schreef:

De tijd tussen oud en nieuw hebben we nodig om de kamers van onze dochters op te knappen! :mrgreen:



JJ.
Jammer ze hebben je spreekwoordelijk'; dus bij je kerstballen , je zegt WE hebben tijd nodig maar zal eerder in de trand zijn van '' ik moet '' immers jij bent de enige man thuis en hebt uiteeindelijk niets te vertellen :rofl:
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Nee klopt, ik ben hier ook min of meer de conciërge.. af en toe een lamp indraaien... :lol:
Gijs
Berichten: 483
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 22:23
Locatie: Slijk Ewijk

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Gijs »

t wordt voor mij ergens in de middag, maar kom zeker langs met mn metronoompjes en licht herbouwde draaitafel.

Tot zaterdag!
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Motorfret »

Lijst met deelnemers weer bijgewerkt. :-D
apparatuur lijst lukt even niet (@$% tablet...)
sleutel van de zaal ligt hier inmiddels op tafel.
Speakers hebben we een mooi aantal van, maar zijn er ook genoeg bronnen en versterkers?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door hannesie »

pioneer sa9500mk2 (bas focal) Bron?
KT66PP, passieve TVC pre Versterker?

Dat is inderdaad krap.

Ik neem dan de Raspberry met server wel mee, dus muziek genoeg, kan eventueel voor reserve de AF-Dac meenemen en die direct aan de server.

Ik heb ook nog wel een Quad 405II die niets staat te doen en een Nakamichi CA 5 Pre.
Maar dat is ook geen zelfbouw. :mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ray5150 »

Ahum....
ray5150 schreef:
Ik denk dat maar eens mijn zelfgebouwde CD speler meeneem, misschien ook de JLH klasse A versterker.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
Jullie lijken mijn vrouw wel, die negeert me ook... :mrgreen:
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door John P »

ray5150 schreef:
Ahum....
ray5150 schreef:
Ik denk dat maar eens mijn zelfgebouwde CD speler meeneem, misschien ook de JLH klasse A versterker.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
Jullie lijken mijn vrouw wel, die negeert me ook... :mrgreen:
Niet op reageren :D

Ik kom misschien nog langs, ik kan geen garantie geven.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door hannesie »

ray5150 schreef:
Ahum....
ray5150 schreef:
Ik denk dat maar eens mijn zelfgebouwde CD speler meeneem, misschien ook de JLH klasse A versterker.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
Jullie lijken mijn vrouw wel, die negeert me ook... :mrgreen:
:rofl:


Heb je geen voorversterker dus om het volume e.d. te regelen.
Ik zal dan voor de zekerheid mijn Nak meenemen
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”