28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Nee hoor nix afgezegd. Weet alleen nog niet 100% zeker of ik ook kán. Als ik kom gaat jasper joppe geers met mij mee. En waasrchijnlijk 4 pakken rockwool hahaha.
groetjes
janm
groetjes
janm
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
We zullen een campingdouche voor jullie klaarzetten!Jasper Joppe Geers schreef:Krijg er nu al de kriebels van!...
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Okee, dan heb ik me vergist. niks aan de hand.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Neem je barbecue maar meeds23man schreef:Nou nog uitvinden waar de cafetarie zit en daar cirkel met een straal van 300m omheen trekken, weten we eindelijk waar we ongeveer moeten zijn!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Zoals het er nu uitziet, zal ik er niet zijn. Voorlopig is er op 28 december een bezoek van diverse tweede kamer leden bij ons gepland. Dit naar aanleiding van de hoorzitting op 27 januari.
Laatst gewijzigd door ds23man op do 19 dec 2013, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
geen ds23 = geen barbecueds23man schreef:Zoals het er nu uitziet, zal ik er niet zijn. Voorlopig is er op 28 december een bezoek van diverse tweede kamer leden bij ons gepland. Dit naar aanleidingen van de hoorzitting op 27 januari.
Wat een elend je hebt er een dagtaak aan om je matrieele schade vergoed te krijgen .
tegen de tijd dat je het vergoed krijgt ben je oud en kruipel en zitje in het bejaardehuis .
Ze dachten zeker laten we 28december maar doen hebben we een mooi excuus om niet bij familie op bezoek te gaan
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ach, je kunt ook redeneren dat ze het dermate belangrijk vinden om op zaterdag tussen kerst en oudjaar langs te komen..............bas focal m180 schreef:geen ds23 = geen barbecueds23man schreef:Zoals het er nu uitziet, zal ik er niet zijn. Voorlopig is er op 28 december een bezoek van diverse tweede kamer leden bij ons gepland. Dit naar aanleidingen van de hoorzitting op 27 januari.
![]()
Wat een elend je hebt er een dagtaak aan om je matrieele schade vergoed te krijgen .
tegen de tijd dat je het vergoed krijgt ben je oud en kruipel en zitje in het bejaardehuis .
Ze dachten zeker laten we 28december maar doen hebben we een mooi excuus om niet bij familie op bezoek te gaan
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Dan hopen we voor jouw dat het wat opleverd .ds23man schreef:
Ach, je kunt ook redeneren dat ze het dermate belangrijk vinden om op zaterdag tussen kerst en oudjaar langs te komen..............
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
mijn nieuwe philips AD 7061/M4 breedbanders komen ook mee, ben er wel wat later in de middag.
neemt er nog iemand een meetset mee? ben heel benieuwd naar de resultaten van mijn flipsjes
neemt er nog iemand een meetset mee? ben heel benieuwd naar de resultaten van mijn flipsjes
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Leuk Sander ik zag ze al in je topic .sander1238 schreef:mijn nieuwe philips AD 7061/M4 breedbanders komen ook mee, ben er wel wat later in de middag.
neemt er nog iemand een meetset mee? ben heel benieuwd naar de resultaten van mijn flipsjes
Kan me voorstellen dat het leuk is om die eens te meten .
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
De berkenhouten kasten voor mijn Seas ER 18 DXT krijg ik niet op tijd af. Dus ik bouw even kastjes van 18 mm mdf. Dan kunnen jullie en ik ze beluisteren. De doos met onderdelen staat al veel te lang in de huiskamer!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik speel nu een tijdje met die Raspberry Pi met de HiFiBerry DAC erop, en ik denk dat jullie verbaasd zullen zijn, het wat "warme wollige" is er af, en met gewoon 16/44.1 verbazingwekkend lekker.
Ik neem hem wel mee zaterdag met de server die dan de muziek kan leveren.
Ik neem hem wel mee zaterdag met de server die dan de muziek kan leveren.
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Hoi mensen,
helaas moet ik aangeven dat ik er niet bij zal zijn.
De tijd tussen oud en nieuw hebben we nodig om de kamers van onze dochters op te knappen!
In elk geval een fijne dag toegewenst!
groetjes,
JJ.
helaas moet ik aangeven dat ik er niet bij zal zijn.
De tijd tussen oud en nieuw hebben we nodig om de kamers van onze dochters op te knappen!
In elk geval een fijne dag toegewenst!
groetjes,
JJ.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ik kan met Ray en Aat meerijden, dus zet mij maar op de lijst. Scheelt weer 
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Heb je het rekeningnummer al om het over te makends23man schreef:Ik sta garant voor de zaalhuur, dus dan blijft het voor iedereen 7,50 euro........
Zal er wel niet op failliet gaan!![]()
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Jammer ze hebben je spreekwoordelijk'; dus bij je kerstballen , je zegt WE hebben tijd nodig maar zal eerder in de trand zijn van '' ik moet '' immers jij bent de enige man thuis en hebt uiteeindelijk niets te vertellenJasper Joppe Geers schreef:
De tijd tussen oud en nieuw hebben we nodig om de kamers van onze dochters op te knappen!![]()
JJ.
- Jasper Joppe Geers
- Berichten: 799
- Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
- Locatie: Schijndel
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Nee klopt, ik ben hier ook min of meer de conciërge.. af en toe een lamp indraaien... 
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
t wordt voor mij ergens in de middag, maar kom zeker langs met mn metronoompjes en licht herbouwde draaitafel.
Tot zaterdag!
Tot zaterdag!
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Lijst met deelnemers weer bijgewerkt.
apparatuur lijst lukt even niet (@$% tablet...)
sleutel van de zaal ligt hier inmiddels op tafel.
Speakers hebben we een mooi aantal van, maar zijn er ook genoeg bronnen en versterkers?
apparatuur lijst lukt even niet (@$% tablet...)
sleutel van de zaal ligt hier inmiddels op tafel.
Speakers hebben we een mooi aantal van, maar zijn er ook genoeg bronnen en versterkers?
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
pioneer sa9500mk2 (bas focal) Bron?
KT66PP, passieve TVC pre Versterker?
Dat is inderdaad krap.
Ik neem dan de Raspberry met server wel mee, dus muziek genoeg, kan eventueel voor reserve de AF-Dac meenemen en die direct aan de server.
Ik heb ook nog wel een Quad 405II die niets staat te doen en een Nakamichi CA 5 Pre.
Maar dat is ook geen zelfbouw.
KT66PP, passieve TVC pre Versterker?
Dat is inderdaad krap.
Ik neem dan de Raspberry met server wel mee, dus muziek genoeg, kan eventueel voor reserve de AF-Dac meenemen en die direct aan de server.
Ik heb ook nog wel een Quad 405II die niets staat te doen en een Nakamichi CA 5 Pre.
Maar dat is ook geen zelfbouw.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Ahum....

Jullie lijken mijn vrouw wel, die negeert me ook...ray5150 schreef:Ik denk dat maar eens mijn zelfgebouwde CD speler meeneem, misschien ook de JLH klasse A versterker.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
Niet op reagerenray5150 schreef:Ahum....Jullie lijken mijn vrouw wel, die negeert me ook...ray5150 schreef:Ik denk dat maar eens mijn zelfgebouwde CD speler meeneem, misschien ook de JLH klasse A versterker.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
Ik kom misschien nog langs, ik kan geen garantie geven.
Re: 28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)
ray5150 schreef:Ahum....Jullie lijken mijn vrouw wel, die negeert me ook...ray5150 schreef:Ik denk dat maar eens mijn zelfgebouwde CD speler meeneem, misschien ook de JLH klasse A versterker.
Met de Pass Labs ga ik niet meer slepen, die is nu naar 3 verschillende luisterdagen geweest.
Heb je geen voorversterker dus om het volume e.d. te regelen.
Ik zal dan voor de zekerheid mijn Nak meenemen
