Hè bah,hopelijk rechtshandig,anders helemaal lastig.democles schreef:Helaas wordt het even niks met de bouw,,loop met mijn linker pols in het gips![]()
Ongelukje op het werk,van een keukentrap gevallen en de pols gebroken.
Tot over een week of zes dan maar weer,alvast gelukkig(er) nieuwjaar gewenst
Anne
