Als ik jouw verhaal zo lees dan bied deze optie alles wat je wenst. Poort onder aan, levert ook aardige bas, belastbaar, prominent. Alleen wel een sperkring, maar dat hoedt geen obstakel te zijn toch? En de kosten... shah... ik kan niet in je portomonee kijken.Zweitse schreef:
Maar er was ergens op het forum een link naar een Franse webshop gegeven waar ze iets van 136 euro waren ofzow, zal wel ff zoeken... Anders levert Rumoh ze voor de gangbare prijs.
EDIT:
Da's snel gevonden... lees dit maar ff door, daar staat ook de link:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... a#p1659885


