Audiolicious, forumlid met smaak?

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Audiolicious

Audiolicious, forumlid met smaak?

Bericht door Audiolicious »

Tsja, om een lang verhaal kort te houden, ik ben al sinds m'n 15e met zelfbouw-audio in de weer, met tussenpozen welteverstaan omdat ik niet altijd tijd, interesse of budget heb gehad om daadwerkelijk iets te doen met zelfbouw. Als jonge jongen was ik vaak te vinden in Hoorn bij Klaré, of bij de elektronica-dump in de Molukkenstraat in A'dam, op zoek naar onderdelen en om ideëen op te doen.

Inmiddels ben ik 39 en heel wat wijzer geworden wat betreft (audio)elektronica, echter nog steeds op zoek naar een 'goed geluid' en nieuwe ideëen om de weergave dichter te brengen bij het ideaal van een werkelijk natuurgetrouwe reproductie.

Ik hoop op dit forum gelijkgestemde hobbyisten (en professionals?) te vinden die ook graag met zelfbouw-audio in de weer zijn en leuke ideëen, concepten en opvattingen kunnen en willen delen.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Audiolicious, forumlid met smaak?

Bericht door AatV »

Welkom audiolicious, denk dat je flink wat gelijkgestemden op dit forum kan vinden.
Overigens vinden we een "lang verhaal" af en toe niet zo erg hoor, vooral als er ook nog plaatjes bij zijn.

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Audiolicious, forumlid met smaak?

Bericht door Wowly »

Wat aat zegt: welkom tussen andere verslaafden......
Plaats reactie