Tsja, om een lang verhaal kort te houden, ik ben al sinds m'n 15e met zelfbouw-audio in de weer, met tussenpozen welteverstaan omdat ik niet altijd tijd, interesse of budget heb gehad om daadwerkelijk iets te doen met zelfbouw. Als jonge jongen was ik vaak te vinden in Hoorn bij Klaré, of bij de elektronica-dump in de Molukkenstraat in A'dam, op zoek naar onderdelen en om ideëen op te doen.
Inmiddels ben ik 39 en heel wat wijzer geworden wat betreft (audio)elektronica, echter nog steeds op zoek naar een 'goed geluid' en nieuwe ideëen om de weergave dichter te brengen bij het ideaal van een werkelijk natuurgetrouwe reproductie.
Ik hoop op dit forum gelijkgestemde hobbyisten (en professionals?) te vinden die ook graag met zelfbouw-audio in de weer zijn en leuke ideëen, concepten en opvattingen kunnen en willen delen.
Audiolicious, forumlid met smaak?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Audiolicious, forumlid met smaak?
Welkom audiolicious, denk dat je flink wat gelijkgestemden op dit forum kan vinden.
Overigens vinden we een "lang verhaal" af en toe niet zo erg hoor, vooral als er ook nog plaatjes bij zijn.
groet,
Aat
Overigens vinden we een "lang verhaal" af en toe niet zo erg hoor, vooral als er ook nog plaatjes bij zijn.
groet,
Aat
