Open brief.....

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Open brief.....

Bericht door asterduc »

het is ook altijd wat met die hollanders :roll:

Zit hier toevallig een Waloon op het forum? dan kan ik ook wat meevechten :lol:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Open brief.....

Bericht door AatV »

Ja, een beetje stammenstrijd
geeft altijd vreugde en jolijt. :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Open brief.....

Bericht door ray5150 »

:rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Open brief.....

Bericht door Henkjan »

ze zijn er klaar voor:
stammen-in-t-gelid.jpg
JBHC
Berichten: 268
Lid geworden op: di 20 mei 2008, 10:33
Locatie: Zaanstreek

Re: Open brief.....

Bericht door JBHC »

Henkjan schreef:
ze zijn er klaar voor:
stammen-in-t-gelid.jpg
Met de hand gezaagd? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Overigens ben ik benieuwd naar de te gebruiken drivers voor in dit project :rofl:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Open brief.....

Bericht door Henkjan »

JBHC schreef:
Henkjan schreef:
ze zijn er klaar voor:
stammen-in-t-gelid.jpg
Met de hand gezaagd? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja, http://www.zelfzaagaudio.se :rock:
JBHC schreef:
Overigens ben ik benieuwd naar de te gebruiken drivers voor in dit project :rofl:
die Vifa met houtvezels uiteraard.
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: Open brief.....

Bericht door Ronkel »

JBHC schreef:
Als laatste zo ik nog willen toevoegen dat het jammer is dat er vanuit de mods zo negatief gereageerd wordt. Als ds23man zich oneerlijk behandeld voelt moet hij dat gewoon kunnen uiten. Een opmerking in de trand van: "Als het je niet bevalt dan ga je toch weg?" is niet echt constructief.
Moet zeggen dat ik het hier ook wel mee eens ben, hoewel het van beide kanten kwam...
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Open brief.....

Bericht door Shadow »

Ik lees dit een beetje met een vlaag van herkenning, ik zit op een autoforum waar ook een aantal mods een eigen zaak hebben en die weten dat (over het algemeen) prima te combineren met modereren. Áls ze over de schreef gaan worden ze daar gewoon in het topic op gewezen door de overige regulars. Maar dat gebeurt zelden en meestal is een reactie gegeven uit de gedachte van elkaar helpen voor zo weinig mogelijk centjes. Als daar door onwetendheid o.i.d. argwaan over ontstaat, dan ben je als "commerciëel actief" forumlid mooi in de aap gelogeerd want vertrouwen komt te voet en gaat te paard....en dat is niet goed voor de "bizz"
Ik ben over het algemeen erg van het principe dat ik uit ga van het goede in de mens en gezien het vertrouwen dat er in de mods heerst hier (het is tenslotte ook al weer even geleden dat er wat dissidentjes uitgestapt zijn :roll: ) maak ik me weinig zorgen erover dat als de heren even als grote mensen met elkaar praten over hun misverstand ze er wel uit komen!?

En nu weer zagen boren frezen :mrgreen:
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: Open brief.....

Bericht door architect »

gezien het aantal reacties van veel personen in weinig tijd kunnen we prima concluderen dat dit een levendig forum is

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=2&t=2
henkjan schreef:
Dit forum is gestart nadat het Hifi.nl forum ter ziele is gegaan. Een van de redenen die hifi.nl gaf voor het opheffen van het forum was dat sommige discussies uit de hand liepen en ontaardden in scheldpartijen. Dat gaat hier dus niet gebeuren! Een ieder die op dit forum actief wil zijn, zal RESPECT moeten opbrengen voor mede forum leden, ongeacht de onzin die ze misschien uitkramen. Ben je het niet met iemand eens, dan op het onderwerp ingaan en niet gaan schelden, beledigen, etc. Speel de bal, niet de man. Er zal streng worden gemoderate, posts worden rücksichtlos gecensureerd of verwijderd en gebruikers die blijven schelden worden gebanned.
het lijkt me goed om geen discussies te zoeken
het lijkt mij aan de mods om verantwoordelijkheid te nemen voor objectiviteit
en nou maar weer aan het bouwen
en jij ook ds23man met je mooie plannen en waardevolle kennis
Gebruikersavatar
hrscharft
Berichten: 1507
Lid geworden op: wo 14 okt 2009, 1:17
Locatie: Delfzijl

Re: Open brief.....

Bericht door hrscharft »

Pas nou op Ed ;)
het is ook altijd wat met die hollanders :roll:

Zit hier toevallig een Waloon op het forum? dan kan ik ook wat meevechten :lol:
:twisted:
Een Groninger een Hollander noemen das ook gevaarlijk hoor whahaha ;)
Das bijna net zo erg als een waal een vlaming noemen of andersom.....

:twisted:
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: Open brief.....

Bericht door architect »

hrscharft schreef:

:twisted:
Een Groninger een Hollander noemen das ook gevaarlijk hoor whahaha ;)
Das bijna net zo erg als een waal een vlaming noemen of andersom.....

:twisted:
ja en groningers kunnen soms knap bot wezen en ook koppig
=; =; =; =; =; =; =; =; =; =; :-$ :-# :mrgreen:

ooit hoorde groningen bij friesland maar dat was geen doen met die jongens
nu zijn er weer geluiden dat ze terug willen bij friesland, tja rare gasten
soms wat tegendraads zeg maar :rofl: :rofl: :rofl:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”