Zit hier toevallig een Waloon op het forum? dan kan ik ook wat meevechten
Open brief.....
Moderator: Beheerdersteam
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Open brief.....
het is ook altijd wat met die hollanders
Zit hier toevallig een Waloon op het forum? dan kan ik ook wat meevechten
Zit hier toevallig een Waloon op het forum? dan kan ik ook wat meevechten
Re: Open brief.....
Met de hand gezaagd?Henkjan schreef:ze zijn er klaar voor:
Overigens ben ik benieuwd naar de te gebruiken drivers voor in dit project
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Open brief.....
ja, http://www.zelfzaagaudio.seJBHC schreef:Met de hand gezaagd?Henkjan schreef:ze zijn er klaar voor:![]()
![]()
![]()
die Vifa met houtvezels uiteraard.JBHC schreef:Overigens ben ik benieuwd naar de te gebruiken drivers voor in dit project
Re: Open brief.....
Moet zeggen dat ik het hier ook wel mee eens ben, hoewel het van beide kanten kwam...JBHC schreef:Als laatste zo ik nog willen toevoegen dat het jammer is dat er vanuit de mods zo negatief gereageerd wordt. Als ds23man zich oneerlijk behandeld voelt moet hij dat gewoon kunnen uiten. Een opmerking in de trand van: "Als het je niet bevalt dan ga je toch weg?" is niet echt constructief.
Re: Open brief.....
Ik lees dit een beetje met een vlaag van herkenning, ik zit op een autoforum waar ook een aantal mods een eigen zaak hebben en die weten dat (over het algemeen) prima te combineren met modereren. Áls ze over de schreef gaan worden ze daar gewoon in het topic op gewezen door de overige regulars. Maar dat gebeurt zelden en meestal is een reactie gegeven uit de gedachte van elkaar helpen voor zo weinig mogelijk centjes. Als daar door onwetendheid o.i.d. argwaan over ontstaat, dan ben je als "commerciëel actief" forumlid mooi in de aap gelogeerd want vertrouwen komt te voet en gaat te paard....en dat is niet goed voor de "bizz"
Ik ben over het algemeen erg van het principe dat ik uit ga van het goede in de mens en gezien het vertrouwen dat er in de mods heerst hier (het is tenslotte ook al weer even geleden dat er wat dissidentjes uitgestapt zijn
) maak ik me weinig zorgen erover dat als de heren even als grote mensen met elkaar praten over hun misverstand ze er wel uit komen!?
En nu weer zagen boren frezen
Ik ben over het algemeen erg van het principe dat ik uit ga van het goede in de mens en gezien het vertrouwen dat er in de mods heerst hier (het is tenslotte ook al weer even geleden dat er wat dissidentjes uitgestapt zijn
En nu weer zagen boren frezen
Re: Open brief.....
gezien het aantal reacties van veel personen in weinig tijd kunnen we prima concluderen dat dit een levendig forum is
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=2&t=2
het lijkt mij aan de mods om verantwoordelijkheid te nemen voor objectiviteit
en nou maar weer aan het bouwen
en jij ook ds23man met je mooie plannen en waardevolle kennis
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=2&t=2
het lijkt me goed om geen discussies te zoekenhenkjan schreef:Dit forum is gestart nadat het Hifi.nl forum ter ziele is gegaan. Een van de redenen die hifi.nl gaf voor het opheffen van het forum was dat sommige discussies uit de hand liepen en ontaardden in scheldpartijen. Dat gaat hier dus niet gebeuren! Een ieder die op dit forum actief wil zijn, zal RESPECT moeten opbrengen voor mede forum leden, ongeacht de onzin die ze misschien uitkramen. Ben je het niet met iemand eens, dan op het onderwerp ingaan en niet gaan schelden, beledigen, etc. Speel de bal, niet de man. Er zal streng worden gemoderate, posts worden rücksichtlos gecensureerd of verwijderd en gebruikers die blijven schelden worden gebanned.
het lijkt mij aan de mods om verantwoordelijkheid te nemen voor objectiviteit
en nou maar weer aan het bouwen
en jij ook ds23man met je mooie plannen en waardevolle kennis
Re: Open brief.....
Pas nou op Ed
Een Groninger een Hollander noemen das ook gevaarlijk hoor whahaha
Das bijna net zo erg als een waal een vlaming noemen of andersom.....

het is ook altijd wat met die hollanders
Zit hier toevallig een Waloon op het forum? dan kan ik ook wat meevechten
Een Groninger een Hollander noemen das ook gevaarlijk hoor whahaha
Das bijna net zo erg als een waal een vlaming noemen of andersom.....
Re: Open brief.....
ja en groningers kunnen soms knap bot wezen en ook koppighrscharft schreef:
![]()
Een Groninger een Hollander noemen das ook gevaarlijk hoor whahaha
Das bijna net zo erg als een waal een vlaming noemen of andersom.....
ooit hoorde groningen bij friesland maar dat was geen doen met die jongens
nu zijn er weer geluiden dat ze terug willen bij friesland, tja rare gasten
soms wat tegendraads zeg maar
