Dat weet ik nog zo net niet Aat. Je krijgt dan een ingespeeld netsnoer i.c.m. met een niet ingespeelde versterker. Kan volgens mij niet klinken. Dat is net zoiets als tot puree gekookte aardappels i.c.m. half rauwe snijboontjesAatV schreef:Ik vind het zo gek nog niet. Een broodrooster als burn-in instrument gebruiken is een stuk voordeliger en smakelijker als het gebruik van een Cable Cooker, zoals deze!Zweitse schreef:Ik zou het niet weten. Het enige apparaat waar ik ze aan kan hangen is momenteel een broodrooster uit 1965![]()
groet,
Aat
Schuko en IEC stekkers
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Schuko en IEC stekkers
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Schuko en IEC stekkers
Als ik zo zie waar mensen in willen tuinen, ga ik maar eens een speciale kabelmarinade op de markt brengen....... 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Schuko en IEC stekkers
Zit te denken aan seizoengebonden marinades, alles puur natuur wat er op dat moment in het wild te vinden is!
Re: Schuko en IEC stekkers
ray5150 schreef:Een Lexus komt ook uit Japan.
Twijfel je daar aan de kwaliteit ?
(jammer genoeg zelf geen ervaring mee...)
ik wel goed spul hoor
