Schuko en IEC stekkers
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Schuko en IEC stekkers
Jomanda komt ze hoogst persoonlijk instralends23man schreef:Je laat ze toch wel gehaktificeren?
Die hou ik even als back-upds23man schreef:Kan Bruno Santenera ook nog even langssturen!
Stekkers zijn binnen, even kijken wanneer ik tijd kan vinden om alles te monteren.
iego.Zweitse schreef:Daarom heb ik ze ook besteldfluffypuf schreef:Valt mij de prijs ook nog mee.Natuurlijk even afwachten of het ook wat is, maar
Wattgate of Furutechkan altijd nog
+1dre schreef:iego.Zweitse schreef:Daarom heb ik ze ook besteldfluffypuf schreef:Valt mij de prijs ook nog mee.Natuurlijk even afwachten of het ook wat is, maar
Wattgate of Furutechkan altijd nog
Heb ik goede ervaring mee. Wel opassen met de schroeven losdraaien. Zitten aardig vast en het kopje is wat zacht. Monteren met een beetje vet.
Hoe beschrijf je de geluidswinst?
Ik zou zeggen: Levendiger.
Groet,
Leobus
Zoiets?dre schreef:inderdaad:dynamischer en gedetaileerder.
en let nu op het springen van de lintworm!
Nee, dat zou dan weer op de kabel zelf slaan.Pjotr schreef:Zoiets?dre schreef:inderdaad:dynamischer en gedetaileerder.
en let nu op het springen van de lintworm!
Je moet meer denken aan een ratelslang. Vooral dan de ratel en de bek met giftanden.
Als je tijd hebt om alles zo netjes neer te leggen, te fotograferen, en dit bericht te typen, dan kan je ook wel effe die paar stekkers eraan jassen. tis geen hart operatie...Zweitse schreef:Stekkers zijn binnen, even kijken wanneer ik tijd kan vinden om alles te monteren.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Maar hoe klinkt het nou?
Is bijvoorbeeld het (vocale) orgasme van de achtergrondzangeres van Pink Floyd heftiger?
Is bijvoorbeeld het (vocale) orgasme van de achtergrondzangeres van Pink Floyd heftiger?
Ik zou het niet weten. Het enige apparaat waar ik ze aan kan hangen is momenteel een broodrooster uit 1965ds23man schreef:Maar hoe klinkt het nou?
Zeker, aangebrande toast is inderdaad niet lekkerds23man schreef:Kijk je wel uit voor brand!
En? Al op iets anders geprobeerd dan de broodrooster?Zweitse schreef:Ik zou het niet weten. Het enige apparaat waar ik ze aan kan hangen is momenteel een broodrooster uit 1965ds23man schreef:Maar hoe klinkt het nou?
Ik ben wel benieuwd.
Groet,
Leobus
Doet mij een beetje aan Vette Kees denken op het vermaarde HiFi.nl forum destijds.Zweitse schreef:Ik zou het niet weten. Het enige apparaat waar ik ze aan kan hangen is momenteel een broodrooster uit 1965ds23man schreef:Maar hoe klinkt het nou?
Die testte zijn netsnoeren en speakerkabels aan zijn frituur
Nee, nog niet. Maar heb ook werkelijk niets om het mee te testen. Ik heb onlangs mijn eindversterker verkocht, en de versterker die er nu staat heeft geen IEC-inlet.Leobus schreef:En? Al op iets anders geprobeerd dan de broodrooster?Zweitse schreef:Ik zou het niet weten. Het enige apparaat waar ik ze aan kan hangen is momenteel een broodrooster uit 1965ds23man schreef:Maar hoe klinkt het nou?
Ik ben wel benieuwd.
Groet,
Leobus
Is ook een manier. Je knutselt een netsnoer en spaart daar later een versterker bij 
Komt er aanPjotr schreef:Is ook een manier. Je knutselt een netsnoer en spaart daar later een versterker bij
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 0&start=25
Ik vind het zo gek nog niet. Een broodrooster als burn-in instrument gebruiken is een stuk voordeliger en smakelijker als het gebruik van een Cable Cooker, zoals deze!Zweitse schreef:Ik zou het niet weten. Het enige apparaat waar ik ze aan kan hangen is momenteel een broodrooster uit 1965
groet,
Aat