Koellichamen

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
dirklammers
Berichten: 424
Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55

Koellichamen

Bericht door dirklammers »

Hallo allemaal,

ik heb voor mijn te bouwen JLH versterker een paar mooie koellichamen gevonden bij Schuro.de.
Maar aan het eind van het bestelproces schrok ik nogal van de € 31 verzendkosten. Weet iemand van jullie of die dingen (of soortgelijke) ook wat dichter bij huis te koop zijn ?

Dirk
Bijlagen
sk56150sa.jpg
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Koellichamen

Bericht door Zweitse »

Hpr Techniek in Rotterdam. Daar kun je als particulier koellichamen van Seifert bestellen. Weet niet wat de verzenkosten zijn, maar gewoon even een mail sturen.
http://www.hprtechniek.com/
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36746
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Koellichamen

Bericht door Pjotr »

2 van deze boven elkaar op een 2mm alu plaat schroeven: http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... ctId=11929

Ik had zelf destijds 2 van dit soort per kanaal naast elkaar geschroefd. Op ieder profiel een tor: http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... ctId=11907

Goedkoper kom je niet uit denk ik.
Gijs
Berichten: 483
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 22:23
Locatie: Slijk Ewijk

Re: Koellichamen

Bericht door Gijs »

hoe groot moeten ze zijn? Heb meer koellichamen dan projecten, misschien kan ik je blij maken voor weinagh?
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Koellichamen

Bericht door meanman64 »

Dirk,waar woon je?
Ik heb een duits verzend adres en de prijs in totaal verzonden naar Nederland komt dan op 17 Euro max;Dan gaat het via mij waarna ik het doorstuur en als ik de moeite doe om even over de grens tegaan dan kan ik het verzenden vanuit Nederland en dan zakt de prijs een beetje
dirklammers
Berichten: 424
Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55

Re: Koellichamen

Bericht door dirklammers »

Even stil geweest rondom de te bouwen JLH versterker.

Inmiddels heb ik een offerte binnen van Fischer voor twee koellichamen SK568 300 X 200 mm, zwart. Ik overweeg ze maar te gaan bestellen, de prijs is redelijk. Maar zijn die dingen eventueel ook geschikt voor het geval ik nog eens iets zwaarders in klasse A wil gaan bouwen ? Ja, dat hangt natuurlijk af van wát dat dan zal zijn. Dat snap ik.
Maar kunnen jullie inschatten of je met dit type koellichamen uit de voeten kunt of beter gelijk in iets groters investeren ?
Bijlagen
sk568.jpg
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Koellichamen

Bericht door FR_Aad »

dirklammers
Berichten: 424
Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55

Re: Koellichamen

Bericht door dirklammers »

Ja, maar Fischer vraagt incl. verzending, €54 per stuk........
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Koellichamen

Bericht door ray5150 »

Maar met die bakbeesten kun je makkelijk 2 x 50 Watt In Klasse A wegstoken. :mrgreen:
Ik kan het weten... :lol:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Koellichamen

Bericht door Zweitse »

dirklammers
Berichten: 424
Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55

Re: Koellichamen

Bericht door dirklammers »

Maar met die bakbeesten kun je makkelijk 2 x 50 Watt In Klasse A wegstoken.
Welke bakbeesten bedoel je nu ? Die van Seifert, Fischer of Modushop ?
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Koellichamen

Bericht door Zweitse »

dirklammers schreef:
Maar met die bakbeesten kun je makkelijk 2 x 50 Watt In Klasse A wegstoken.
Welke bakbeesten bedoel je nu ? Die van Seifert, Fischer of Modushop ?
Ik denk dat Ray deze bedoeld, zitten namelijk ook op zijn eigen klasse A versterker.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=19184
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Koellichamen

Bericht door ray5150 »

Yep.
blu_line
Berichten: 149
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 7:48
Contacteer:

Re: Koellichamen

Bericht door blu_line »

Probeer deze eens

http://www.mark-tronik.de/en/index.php?swf=1

Hier heb ik een aantal jaren geleden voor een redelijke prijs 4 koolblokken besteld !

mvg

ST
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”