Koellichamen
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
-
dirklammers
- Berichten: 424
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55
Koellichamen
Hallo allemaal,
ik heb voor mijn te bouwen JLH versterker een paar mooie koellichamen gevonden bij Schuro.de.
Maar aan het eind van het bestelproces schrok ik nogal van de € 31 verzendkosten. Weet iemand van jullie of die dingen (of soortgelijke) ook wat dichter bij huis te koop zijn ?
Dirk
ik heb voor mijn te bouwen JLH versterker een paar mooie koellichamen gevonden bij Schuro.de.
Maar aan het eind van het bestelproces schrok ik nogal van de € 31 verzendkosten. Weet iemand van jullie of die dingen (of soortgelijke) ook wat dichter bij huis te koop zijn ?
Dirk
Re: Koellichamen
Hpr Techniek in Rotterdam. Daar kun je als particulier koellichamen van Seifert bestellen. Weet niet wat de verzenkosten zijn, maar gewoon even een mail sturen.
http://www.hprtechniek.com/
http://www.hprtechniek.com/
Re: Koellichamen
2 van deze boven elkaar op een 2mm alu plaat schroeven: http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... ctId=11929
Ik had zelf destijds 2 van dit soort per kanaal naast elkaar geschroefd. Op ieder profiel een tor: http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... ctId=11907
Goedkoper kom je niet uit denk ik.
Ik had zelf destijds 2 van dit soort per kanaal naast elkaar geschroefd. Op ieder profiel een tor: http://www.dickbest.nl/index.php?_a=vie ... ctId=11907
Goedkoper kom je niet uit denk ik.
Re: Koellichamen
hoe groot moeten ze zijn? Heb meer koellichamen dan projecten, misschien kan ik je blij maken voor weinagh?
Re: Koellichamen
Dirk,waar woon je?
Ik heb een duits verzend adres en de prijs in totaal verzonden naar Nederland komt dan op 17 Euro max;Dan gaat het via mij waarna ik het doorstuur en als ik de moeite doe om even over de grens tegaan dan kan ik het verzenden vanuit Nederland en dan zakt de prijs een beetje
Ik heb een duits verzend adres en de prijs in totaal verzonden naar Nederland komt dan op 17 Euro max;Dan gaat het via mij waarna ik het doorstuur en als ik de moeite doe om even over de grens tegaan dan kan ik het verzenden vanuit Nederland en dan zakt de prijs een beetje
-
dirklammers
- Berichten: 424
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55
Re: Koellichamen
Even stil geweest rondom de te bouwen JLH versterker.
Inmiddels heb ik een offerte binnen van Fischer voor twee koellichamen SK568 300 X 200 mm, zwart. Ik overweeg ze maar te gaan bestellen, de prijs is redelijk. Maar zijn die dingen eventueel ook geschikt voor het geval ik nog eens iets zwaarders in klasse A wil gaan bouwen ? Ja, dat hangt natuurlijk af van wát dat dan zal zijn. Dat snap ik.
Maar kunnen jullie inschatten of je met dit type koellichamen uit de voeten kunt of beter gelijk in iets groters investeren ?
Inmiddels heb ik een offerte binnen van Fischer voor twee koellichamen SK568 300 X 200 mm, zwart. Ik overweeg ze maar te gaan bestellen, de prijs is redelijk. Maar zijn die dingen eventueel ook geschikt voor het geval ik nog eens iets zwaarders in klasse A wil gaan bouwen ? Ja, dat hangt natuurlijk af van wát dat dan zal zijn. Dat snap ik.
Maar kunnen jullie inschatten of je met dit type koellichamen uit de voeten kunt of beter gelijk in iets groters investeren ?
-
dirklammers
- Berichten: 424
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55
Re: Koellichamen
Maar met die bakbeesten kun je makkelijk 2 x 50 Watt In Klasse A wegstoken.
Ik kan het weten...
Ik kan het weten...
-
dirklammers
- Berichten: 424
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55
Re: Koellichamen
Welke bakbeesten bedoel je nu ? Die van Seifert, Fischer of Modushop ?Maar met die bakbeesten kun je makkelijk 2 x 50 Watt In Klasse A wegstoken.
Re: Koellichamen
Ik denk dat Ray deze bedoeld, zitten namelijk ook op zijn eigen klasse A versterker.dirklammers schreef:Welke bakbeesten bedoel je nu ? Die van Seifert, Fischer of Modushop ?Maar met die bakbeesten kun je makkelijk 2 x 50 Watt In Klasse A wegstoken.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 21&t=19184
Re: Koellichamen
Probeer deze eens
http://www.mark-tronik.de/en/index.php?swf=1
Hier heb ik een aantal jaren geleden voor een redelijke prijs 4 koolblokken besteld !
mvg
ST
http://www.mark-tronik.de/en/index.php?swf=1
Hier heb ik een aantal jaren geleden voor een redelijke prijs 4 koolblokken besteld !
mvg
ST
