Nu rijd ik al een maand of 3 in een auto zonder subwoofer en ik moet zeggen dat ik hem toch behoorlijk mis. Zelfs zo erg dat ik besloten heb om toch maar eens een nieuwe te maken. Mijn huidige auto was voorheen de auto van mijn vrouw en ooit was ik al eens begonnen met het inbouwen van een sub (Nooit afgemaakt :[ ) Qua bekabeling hoeft er dus gelukkig niet zoveel meer te gebeuren omdat ik toendertijd alles al voorbereid heb.
Ik gebruik mijn auto als semi-bedrijfsauto en zodoende ligt er altijd behoorlijk wat gereedschap achterin en vaak nog een verhuisdoos voor de losse rommel.
Omdat ik de kofferbak nu eindelijk eens efficient wil gaan gebruiken ben ik eerst eens een middagje aan het puzzelen gegaan en ben tot een behoorlijk acceptabele indeling gekomen. De verhuisdoos was al enige tijd een doorn in mijn oog en ook de afmetingen daarvan kwamen niet echt uit. Dus zodoende heb ik vandaag eerst maar een verhuisdoosvervanger in elkaar gezet.
Overigens, omdat ik dit project zo low-budget mogenlijk wil houden gebruik ik zoveel mogenlijk hout wat ik hier in de loop der jaren heb verzameld. Zowel de verhuisdoosvervanger als de subwooferkist zijn dan dus ook samengesteld uit verschillende plankdiktes