ben al het internet aan het afstruinen naar wat schema,s
ben al druk doende om mij te orineteren
welke buizenversterker is het beste voor mij om te bouwen?
Moderator: Beheerdersteam
Re: welke buizenversterker is het beste voor mij om te bouwe
Kijk eens bij DHTrob.com.
Staan ook wat el84SE schema's tussen.
En mooie geïntegreerde balansversterkers * hint *
Maak je nu eigenlijk gebruik van een voorversterker, en zo ja welke ?
Staan ook wat el84SE schema's tussen.
En mooie geïntegreerde balansversterkers * hint *
Maak je nu eigenlijk gebruik van een voorversterker, en zo ja welke ?
Re: welke buizenversterker is het beste voor mij om te bouwe
Ziet er inderdaad mooi uit, wat zou zoiets ongeveer kosten om te bouwen?maikbike schreef:Kijk eens bij DHTrob.com.
Staan ook wat el84SE geïntegreerde balansversterkers tussen * hint *
Re: welke buizenversterker is het beste voor mij om te bouwe
nee ik maak geen gebruik van een voorversterker, ga er een cd speler op aansluiten en vermoedelijk een pickup.
dat lijkt mij ook erg gaaf !,
ik ben al aan het kijken op het internet , ik heb zeker twe weken voor dat ik beslis welke versterker, wat ik nu wel weet is dat het een kleintje wordt voor op de dali boxen thuis.
Als het allemaal echt gaat bevallen bouw ik een grote voor in de grote zaal voor de muziekinstallatie die daar gaat komen.
Ik dacht eerst om maar meteen een grotere te bouwen en deze dan gewoiin mee te nemen, maar doe het maar niet die dingen zij loodzwaar
Dus gewoon een kleintje voor thuis op mijn wat hogere redementsboxen van dali, zowie zo staat de muziek nooit keihard aan hier.
maar wat mij opvalt is dat er onzettend veel keuze is en ook persoonlijke voorkeur van mensen.
dat lijkt mij ook erg gaaf !,
ik ben al aan het kijken op het internet , ik heb zeker twe weken voor dat ik beslis welke versterker, wat ik nu wel weet is dat het een kleintje wordt voor op de dali boxen thuis.
Als het allemaal echt gaat bevallen bouw ik een grote voor in de grote zaal voor de muziekinstallatie die daar gaat komen.
Ik dacht eerst om maar meteen een grotere te bouwen en deze dan gewoiin mee te nemen, maar doe het maar niet die dingen zij loodzwaar
Dus gewoon een kleintje voor thuis op mijn wat hogere redementsboxen van dali, zowie zo staat de muziek nooit keihard aan hier.
maar wat mij opvalt is dat er onzettend veel keuze is en ook persoonlijke voorkeur van mensen.
Re: welke buizenversterker is het beste voor mij om te bouwe
uit mijn hoofd... twee keer de helftZweitse schreef:Ziet er inderdaad mooi uit, wat zou zoiets ongeveer kosten om te bouwen?maikbike schreef:Kijk eens bij DHTrob.com.
Staan ook wat el84SE geïntegreerde balansversterkers tussen * hint *
parts opzoeken/inventariseren en rekenen maar
TheoK zal er wellicht wat meer van weten...
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: welke buizenversterker is het beste voor mij om te bouwe
Ik kan weleens met mijn EL84 SE langskomen. Gebouwd volgens het RH84 schema. Onderdelen zijn er genoeg op Ebay.
Re: welke buizenversterker is het beste voor mij om te bouwe
ik ben er uit, als eerste buizenversterker ga ik de rh84 bouwen, lekker goedkoop, leerzaam, goed te doen op korte termijn en als ik mazzel heb een heel leuk geluid ook.
perfect voor mij !
ga een topic maken over de bouw en vorderingen van begin tot einde !
groetejs peter
perfect voor mij !
ga een topic maken over de bouw en vorderingen van begin tot einde !
groetejs peter
