Ik begrijp wat je bedoelt.Mr Tube schreef:Ik zou de voeding apart houden, je gaat de DAC binnen via galvanische scheiding. je moet wel de "primaire kant van het scheidings IC" voeden vanuit de ADC.
Uitgebreide Preamp (ADC+DAC)
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Uitgebreide Preamp (ADC+DAC)
Re: Uitgebreide Preamp (ADC+DAC)
Ik heb een pinheader 2x3 gebruikt.
Zoals Mr Tube al zegt, de adc dient juist 3.3V aan te leveren aan het isolatie-ic op de AFDAC.
Zoals Mr Tube al zegt, de adc dient juist 3.3V aan te leveren aan het isolatie-ic op de AFDAC.
