El Cheapo Open Baffle met FR Senon DY-811
Moderator: Beheerdersteam
Re: El Cheapo Open Baffle met FR Senon DY-811
De set heeft zeker potentie ! Laag was top ! Geen geboem aan je hoofd. Volgende keer moetie perfect zijn he Weidok 
- Juoigâ
- ZA-sponsor: Juoigâ
- Contacteer:
jawel hoor. toen CSS er mee stopte heb ik er een doos extra van laten komen, en die zijn nog niet opweidok schreef:.... breedbander en ERT tweetertje
deze is niet meer leverbaar
http://www.juoiga.eu/index.php?p=1&merk=8&id=8
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Contacteer:
We hebben het zaterdag over potentiële tweeters gehad en toen kwamen eigenlijk min of meer op het vifa XT25sc90 tweetertje, maar idd een dayton zou ook kunnen.
De Audax TW010F1 was er ook een van
De Audax TW010F1 was er ook een van
Ik zie op de foto's dat ik de ontwikelingen van de T-Baffle dipolen niet goed gevolgd had, ik zie namelijk al een tweeter boven de Senon. In dat geval voegt de whizzer idd weinig toe behalve allerlei resonanties en vervormingen (mits hij zonder niet te vroeg afvalt om goed als mid te fungeren), dan zou ik als hij zonder ver genoeg door loopt voor een mid ook verwijderen.
MVg Reinder
MVg Reinder
Vanmiddag het filter nog wat aangepast.... 5 onderdelen eruitTubeHead schreef:De set heeft zeker potentie ! Laag was top ! Geen geboem aan je hoofd. Volgende keer moetie perfect zijn he Weidok
Senon omgepoold
Resultaat:
warmer midden en betere aansluiting met het hoog
nog ruimtelijker...
het ERT tweetertje doet het lang niet slecht .. hoor
Hey Weidok
Ik vindt het erg leuk dat je de draad weer op hebt gepakt,bij mij ligt de audio stil gedurende de mooie maanden en ik denk dat het bij jou hetzelfde gaat.
Verder schrijf je dat je het filter schema gaat posten ben er erg benieuwd naar.
Bij mij gaat ook alles el cheapo maar dat wil niet zeggen dat het middelmatig gaat klinken. Volgens kenners zit mijn set wel degelijk in hogere sferen haha, maar je bent nooit klaar met iets en dat houdt het wel erg leuk.
Ik ga nu weer met de speakers verder de laag kast gaat gepoort worden er moet nog meer laag uit kunnen komen. De speakers zijn zo gemaakt dat mijn vrouw er mee kan leven want het zijn toch aardige jongens geworden. Verder klinken de ciare's erg mooi, en geloof ik niet dat deze ga veranderen.
En ik zie graag je veranderingen komen.
Ik vindt het erg leuk dat je de draad weer op hebt gepakt,bij mij ligt de audio stil gedurende de mooie maanden en ik denk dat het bij jou hetzelfde gaat.
Verder schrijf je dat je het filter schema gaat posten ben er erg benieuwd naar.
Bij mij gaat ook alles el cheapo maar dat wil niet zeggen dat het middelmatig gaat klinken. Volgens kenners zit mijn set wel degelijk in hogere sferen haha, maar je bent nooit klaar met iets en dat houdt het wel erg leuk.
Ik ga nu weer met de speakers verder de laag kast gaat gepoort worden er moet nog meer laag uit kunnen komen. De speakers zijn zo gemaakt dat mijn vrouw er mee kan leven want het zijn toch aardige jongens geworden. Verder klinken de ciare's erg mooi, en geloof ik niet dat deze ga veranderen.
En ik zie graag je veranderingen komen.
Na Earnewoude heb ik het verzwakkingsnetwerk van de tweeter verwijderdTubeHead schreef:Hoe stoat het met het projectje ?
en sinds die tijd staan ze hier nog steeds in de huiskamer te spelen...
Heb nog geen behoefte gehad nog iets aan te passen
De ERT tweeters blijven ..... en de T Baffle ook
Plankje als achterwand moet ik nog eens proberen !!!
Binnenkort het filter plaatsen
weidok schreef:Na Earnewoude heb ik het verzwakkingsnetwerk van de tweeter verwijderdTubeHead schreef:Hoe stoat het met het projectje ?
en sinds die tijd staan ze hier nog steeds in de huiskamer te spelen...
Heb nog geen behoefte gehad nog iets aan te passen
De ERT tweeters blijven ..... en de T Baffle ook
Plankje als achterwand moet ik nog eens proberen !!!
Binnenkort het filter plaatsen
Ben benieuwd hoe het er voor staat. Komen ze zaterdag ook mee?