In het topic van de luisterdag midden Limburg werd deze erg gemist, waarna ik geopperd heb om e.e.a te organiseren. ( zie: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=19269)
Hierbij een poll voor de datum en interesse peiling.
Bij genoeg animo (man of 10) gaat het door. (poll geweest > gaat definitief door)
Datum; 28 december
Tijd; 13.00 tot 20.00u
Locatie:
Zaaltje van ca 12x12m in groesbeek,
Kerkstraat 7
groesbeek
link: Google Maps
Je moet dit straatje in naast de dierenweide en dan links aanhouden / langs de struiken rijden !!
Dan pas kom je bij het goede zaaltje.
Kosten: zaalhuur is 75,- Euro, dit zal verdeeld worden over de deelnemers.
Koffie & Thee kunnen we daar zelf zetten. Verder geen frisdrank of eten aanwezig, dus zelf meenemen.
supermarkt / cafetaria / Chinees / shoarmatent aanwezig op ca 300m.
De stopcontacten zitten in de muur. aangeraden word dus om een stekkerblok van ca 3 a 5 m lengte mee te nemen.
Doel is gewoon een gezellig samenzijn en bekijken/beluisteren wat een ieder zoal mee neemt.
Apparatuur:
- philips ad1256 (bas focal)
- pioneer sa9500mk2 (bas focal)
- Manshoog (Gijs)
- HF10 (Sander 1238)
- phonodude (Sander 1238)
- Seas ER18DXT (moerman)
- SEAS-Visaton 2-weg (Hssmeets)
- KT66PP, passieve TVC pre en een paartje nog te bepalen speakers (porcino)
- RD40's (Piet1955)
- Seas Excel Coax (Porcino)
Deelnemers:
- Motorfret
- Pappaleo
- Bas focal
- Gijs
- Sander 1238
- Moerman
- piet1955
- Porcino
- Wowly
- Ray5150
- Aatv
- Piet1955
- Hannesie
- FR-Aad
- Cool
