28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

28 Dec; Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Motorfret »

Allen,

In het topic van de luisterdag midden Limburg werd deze erg gemist, waarna ik geopperd heb om e.e.a te organiseren. ( zie: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=19269)

Hierbij een poll voor de datum en interesse peiling.
Bij genoeg animo (man of 10) gaat het door. (poll geweest > gaat definitief door)

Datum; 28 december
Tijd; 13.00 tot 20.00u

Locatie:
Zaaltje van ca 12x12m in groesbeek,
Kerkstraat 7
groesbeek

link: Google Maps

Je moet dit straatje in naast de dierenweide en dan links aanhouden / langs de struiken rijden !!
Dan pas kom je bij het goede zaaltje.
Image1.jpg
Kosten: zaalhuur is 75,- Euro, dit zal verdeeld worden over de deelnemers.
Koffie & Thee kunnen we daar zelf zetten. Verder geen frisdrank of eten aanwezig, dus zelf meenemen.
supermarkt / cafetaria / Chinees / shoarmatent aanwezig op ca 300m.

De stopcontacten zitten in de muur. aangeraden word dus om een stekkerblok van ca 3 a 5 m lengte mee te nemen.

Doel is gewoon een gezellig samenzijn en bekijken/beluisteren wat een ieder zoal mee neemt.

Apparatuur:
- philips ad1256 (bas focal)
- pioneer sa9500mk2 (bas focal)
- Manshoog (Gijs)
- HF10 (Sander 1238)
- phonodude (Sander 1238)
- Seas ER18DXT (moerman)
- SEAS-Visaton 2-weg (Hssmeets)
- KT66PP, passieve TVC pre en een paartje nog te bepalen speakers (porcino)
- RD40's (Piet1955)
- Seas Excel Coax (Porcino)


Deelnemers:
- Motorfret
- Pappaleo
- Bas focal
- Ds23man
- Gijs
- Sander 1238
- Moerman
- piet1955
- Porcino
- Wowly
- Jasper Joppe Geers
- Ray5150
- Aatv
- Piet1955
- Hannesie
- FR-Aad
- Cool
Laatst gewijzigd door Motorfret op vr 27 dec 2013, 9:28, 20 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door pappaleo »

Ik heb zaterdag ingevuld omdat dat gevoelsmatig de dag is met de grootste opkomst. Maar als het vrijdag gehouden wordt, dan kom ik ook wel langs. Ik neem aan dat mijn kleine tweewegjes dan wel af zijn. Ik ben benieuwd of die zich een beetje staande kunnen houden.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door bas focal m180 »

Beide dagen mogenlijk , ik denk zaterdag voor de meesten wel .

Zaterdags kan ik philips ad1256 12inch breedbanders mee nemen , heb dan een bestel wagen ter beschikking .
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

Wie wil de Ultrazoooms horen????
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door meanman64 »

Mag ik een adres van de zaal zo weet ik of het haalbaar is voor mij?
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door FR_Aad »

meanman64 schreef:
Mag ik een adres van de zaal zo weet ik of het haalbaar is voor mij?
Het bord "Groesbeek"en "einde bebouwde kom" zitten op de zelfde paal. Dus dat zal het verschil niet maken :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

FR_Aad schreef:
meanman64 schreef:
Mag ik een adres van de zaal zo weet ik of het haalbaar is voor mij?
Het bord "Groesbeek"en "einde bebouwde kom" zitten op de zelfde paal. Dus dat zal het verschil niet maken :mrgreen:
Dus de zaal zit onder de paal????? :rofl: :rofl: :rofl:
Gijs
Berichten: 483
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 22:23
Locatie: Slijk Ewijk

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Gijs »

Zo'n thuiswedstrijd kan ik niet overslaan, zowel vrij- als zaterdag moet wel lukken.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door pappaleo »

ds23man schreef:
Wie wil de Ultrazoooms horen????
Ja, daar ben ik wel benieuwd naar.
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Motorfret »

lijstje met deelnemers/apparatuur bijgewerkt.

Ow: ter kennisgeving: komende week zit ik voor m'n werk in het buitenland met slechte internet verbindingen.
ik zal dan dus voor even geen reply's geven cq lijstjes bijwerken.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door bas focal m180 »

ds23man schreef:
Wie wil de Ultrazoooms horen????
Ik denk van iedereen die ze nog niet gehoord heeft 99% die ze wel eens wil horen .


Ik neem pioneer sa9500mk2 ook mee zodat de philips breedbanders netjes kan worden aangestuurd ivm toonregeling die erop zit die nodig is om breedbander zonder filter te kunnen beluisteren .
Gijs
Berichten: 483
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 22:23
Locatie: Slijk Ewijk

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Gijs »

Ik neem in ieder geval mn projectje Manshoog mee, 10" breedbanders in metronome behuizing.
Verder klooi ik met van alles, maar weinig mooie zelfbouw. Roept u maar wat ik mee moet nemen :-)
Pass B1 pre, wel zelfbouw maar niet door mij
Forte 4a eindbak, 50 watt klasse a en erg mooi, maar geen zelfbouw
muziek pc met dacje/dacjes
Platendraaiers, met een beetje mazzel met zelfbouw arm
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

De Ultrazoooms zullen van de partij zijn!
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door sander1238 »

ga het op de kalender noteren. het is voor mij een klein half uurtje rijden.
ik kan in ieder geval een HF10 meenemen( el84 PP) en ook de phonodude kan mee, platenspeler weet ik nog niet
moerman
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 17:41
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door moerman »

Ik kan ook beide dagen ook al heb ik zaterdag gestemd. Ik hoop mijn Seas ER18DXT af te hebben en mee te nemen. Vanuit Nijmegen, lekker makkelijk!
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door bas focal m180 »

moerman schreef:
Ik kan ook beide dagen ook al heb ik zaterdag gestemd. Ik hoop mijn Seas ER18DXT af te hebben en mee te nemen. Vanuit Nijmegen, lekker makkelijk!
Ik keek op je web pagina , ik rijd weleens langs jouw huis .
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door meanman64 »

Nu weet ik het adres nog altijd niet :(
Gebruikersavatar
Motorfret
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 23:04
Locatie: omg. nijmegen

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Motorfret »

https://maps.google.nl/maps/myplaces?ll ... 0&t=h&z=18

poll verwijderd, word een de zaterdag 8)
van 13.00 tot 20.00 uur een mooie tijd?
Laatst gewijzigd door Motorfret op za 02 nov 2013, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
piet1955
Berichten: 577
Lid geworden op: wo 17 mar 2010, 19:23
Locatie: Best

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door piet1955 »

Staat in de agenda, als er niets tussen komt kom ik de Ultrazooms beluisteren.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

Nog twee kleutertjes te gaan! :D
Leobus
Berichten: 564
Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Leobus »

Hallo,

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan nergens een datum vinden. Een poll trouwens ook niet!
Wanneer wordt het?

Groet,

Leobus
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ray5150 »

De poll is inderdaad hoepla foetsie..
Ik meen dat het rondom de kerstdagen was, Leo.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door FR_Aad »

ray5150 schreef:
De poll is inderdaad hoepla foetsie..
Ik meen dat het rondom de kerstdagen was, Leo.
Zaterdag na kerst?
Leobus
Berichten: 564
Lid geworden op: di 09 aug 2005, 21:40
Locatie: Duiven

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door Leobus »

De 28e december dus.
Jammer, dan kan ik niet. We hebben een waterpolotoernooitje georganiseerd die dag.
Was wel lekker dichtbij geweest.

Groet,

Leo
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Diy luisterdag Groesbeek (bij Nijmegen)

Bericht door ds23man »

Leobus schreef:
De 28e december dus.
Jammer, dan kan ik niet. We hebben een waterpolotoernooitje georganiseerd die dag.


Groet,

Leo
Dan hoop ik voor je dat er geen ijs ligt! :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”