Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Mediacenter/Netwerkspeler is een bron.
39
65%
Mediacenter/Netwerkspeler is geen bron.
2
3%
Mediacenter/Netwerkspeler is geen audio.
1
2%
Als het over een PC gaat dan naar Computergerelateerde audio.
18
30%
 
Totaal aantal stemmen: 60

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

ds23man schreef:
Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Maar alle gekheid op een stokje .... de Ultrazooom ....
heb je m al weer gevonden? :rofl:
Zal even kijken!
Lekkere klootviool ben je :lol: Staat ie nu weer onder versterkers!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Volgens mij staat deze ook niet helemaal op de goede plek:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=19170

Je krijgt het druk HJ! :mrgreen:

Maar even serieus, het lijkt mij nou niet zo'n goed idee om met al bestaande topics te gaan schuiven. Dat levert verwarring op en eventuele lange tenen! En het is gewoon geen doen met die hoeveelheid!!!

Het lijkt me handiger om vanaf nu de nieuwe topics eventueel te verplaatsen naar de juiste plek.
zo krijg ik nooit de tijd om de donaties bij te houden zeg......

met nieuwe categorieën ontkom je niet aan schuiven. ik ben ~3 jaar terug gegaan en heb al t gereedschap en algemene technieken gerelateerde spul verplaatst naar de nieuwe fora
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
ds23man schreef:
Henkjan schreef:
heb je m al weer gevonden? :rofl:
Zal even kijken!
Lekkere klootviool ben je :lol: Staat ie nu weer onder versterkers!
dat zei je toch, het iss een ncore met een dclp als bron en een luidspreker als load :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Henkjan schreef:
ds23man schreef:
ds23man schreef:
Zal even kijken!
Lekkere klootviool ben je :lol: Staat ie nu weer onder versterkers!
dat zei je toch, het iss een ncore met een dclp als bron en een luidspreker als load :mrgreen:
Waar heb je bar in je schuur gelaten????????
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Pjotr »

En wat doet een topic als dit over de forum vormgeving/indeling nou weer onder het kopje "Streaming Media"?

'Tis gewoon een zootje met die indeling :P :lol: Mijn opa had het bij het rechte eind: "Hoe meer je opruimt, des te rommeliger het wordt en des te minder vind je terug".
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Denk dat HJ inmiddels een pilletje nodig heeft, als ie zo doorgaat een dwangbuisje....... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Lekkere klootviool ben je :lol: Staat ie nu weer onder versterkers!
dat zei je toch, het iss een ncore met een dclp als bron en een luidspreker als load :mrgreen:
Waar heb je bar in je schuur gelaten????????
die is er nog niet, want als ik dat doe moet ik dat topic alweer verplaatsen
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Henkjan schreef:
dat zei je toch, het iss een ncore met een dclp als bron en een luidspreker als load :mrgreen:
Waar heb je bar in je schuur gelaten????????
die is er nog niet, want als ik dat doe moet ik dat topic alweer verplaatsen
Maar waar staat ie nu?? topic bedoel ik!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Gevonden! Staat nu weer onder Hout en metaalbewerkingsgereedschap...

:-$ :-$ :-$ :-$
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door hannesie »

Ben je even een dagje naar Eindhoven naar de Dutch Design Week , ( voor de 2e keer deze week ) en dan helpen ze ineens je/een topic naar de haaien, stelletje topic-vervuilers. :rofl:

Ardon was nog even niet te bereiken voor mij, maar dat gaat wel lukken, en dan weet ik meer.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door dre »

al 'die' topic maar achter een slotje dan? :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door hannesie »

dre schreef:
al 'die' topic maar achter een slotje dan? :lol:
Met jou erbij? :lol: :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door dre »

dat lijkt me de eerste stap! :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door hannesie »

:goeie: :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Misschien kunnen we een group buy doen in dwangbuisjes??????????????? :lol: :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door dre »

meerdere? 8-[
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

dre schreef:
meerdere? 8-[
Denk dat we in jouw geval wel een stuk of 6 overelkaar nodig hebben! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door dre »

O,gelukkig!!

Ik dacht aan elkaar! :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

dre schreef:
O,gelukkig!!

Ik dacht aan elkaar! :rofl:
Sjeminee Dre, ben je zo gegroeid sinds Breda????????? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door hannesie »

Wowly schreef:
Ik betwijfel of Ardon dat door jouw post niet meer post hoor, maar je zou het hem kunnen vragen?
Net even telefonisch contact gehad met Ardon, die heeft het dus errrug druk met werken, en heeft ook nog eens veel opdrachten voor de 3D printer en setjes.
Mijn veronderstelling dat hij niet meer postte, om de redenen van het wijzigen van zijn topic, is dus niet juist geweest. :hide:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door dre »

ik heb dit even gemist Hans!

Heeft ie ook bij je in de autoi gezeten? :rofl:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door hannesie »

dre schreef:
ik heb dit even gemist Hans!

Heeft ie ook bij je in de auto gezeten? :rofl:
Naar aanleiding van de eerste reactie op de 2e bladzijde. :mrgreen:
hannesie schreef:
nxs77 schreef:
En probleem is opgelost. Mooi gedaan zo.
Niet helemaal, door mijn opmerking over de 3D printer is die dan wel achter de gordijnen gezet, en is Vinculum nu niet meer met dit soort dingen actief op dit forum.

Nu al een maaaaand geen activiteiten, en dat is dan vreemd, en ook wel jammer dat dit is gebeurt, en ik voel mij een beetje verantwoordelijk omdat ik het als voorbeeld gebruikte.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1654006
Dat dingen als computer problemen achter de gordijnen gaan, prima, maar serieuze opzetten, die toch veel mensen interesseert is dan jammer.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Volgens mij kan dit draadje beter naar de kantine....... :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door dre »

naast je 'wat is het nou' project? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Marp »

Pjotr schreef:
En wat doet een topic als dit over de forum vormgeving/indeling nou weer onder het kopje "Streaming Media"?

'Tis gewoon een zootje met die indeling :P :lol: Mijn opa had het bij het rechte eind: "Hoe meer je opruimt, des te rommeliger het wordt en des te minder vind je terug".
Is dat zo? Mij lijkt dat Hans er gewoonweg niet bij stilstond om dit topic onder "Forum Algemeen" te plaatsen i.p.v. onder "Computergerelateerde audio" "Streaming media". Dat geeft ook helemaal niets, want op ieder forum komen geregeld verdwaalde topics voor. Voor ons is het dan een kleine moeite om daar even het best passende subforum bij te zoeken. Dat vinden we niet erg.

Natuurlijk komt ook wel eens voor dat door niemand de meldfunctie is gebruikt voor een topic dat wij over het hoofd zagen. Maar dat overkomt de besten, en ook dat geeft niets. Zeker op een forum dat voornamelijk wordt bezet door mensen voor wie de hobbie geldt, zal dit weinigen van hun stuk brengen.

En zoals je ziet: zelfs in dit geval kwam het nog goed. Zolang wordt samengewerkt blijft er hoop in donkere dagen. ;) 8)
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”