Lekkere klootviool ben jeds23man schreef:Zal even kijken!Henkjan schreef:heb je m al weer gevonden?ds23man schreef:Maar alle gekheid op een stokje .... de Ultrazooom ....
Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
zo krijg ik nooit de tijd om de donaties bij te houden zeg......ds23man schreef:Volgens mij staat deze ook niet helemaal op de goede plek:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=19170
Je krijgt het druk HJ!![]()
Maar even serieus, het lijkt mij nou niet zo'n goed idee om met al bestaande topics te gaan schuiven. Dat levert verwarring op en eventuele lange tenen! En het is gewoon geen doen met die hoeveelheid!!!
Het lijkt me handiger om vanaf nu de nieuwe topics eventueel te verplaatsen naar de juiste plek.
met nieuwe categorieën ontkom je niet aan schuiven. ik ben ~3 jaar terug gegaan en heb al t gereedschap en algemene technieken gerelateerde spul verplaatst naar de nieuwe fora
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
dat zei je toch, het iss een ncore met een dclp als bron en een luidspreker als loadds23man schreef:Lekkere klootviool ben jeds23man schreef:Zal even kijken!Henkjan schreef:heb je m al weer gevonden?Staat ie nu weer onder versterkers!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Waar heb je bar in je schuur gelaten????????Henkjan schreef:dat zei je toch, het iss een ncore met een dclp als bron en een luidspreker als loadds23man schreef:Lekkere klootviool ben jeds23man schreef:Zal even kijken!Staat ie nu weer onder versterkers!
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
En wat doet een topic als dit over de forum vormgeving/indeling nou weer onder het kopje "Streaming Media"?
'Tis gewoon een zootje met die indeling
Mijn opa had het bij het rechte eind: "Hoe meer je opruimt, des te rommeliger het wordt en des te minder vind je terug".
'Tis gewoon een zootje met die indeling
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Denk dat HJ inmiddels een pilletje nodig heeft, als ie zo doorgaat een dwangbuisje....... 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
die is er nog niet, want als ik dat doe moet ik dat topic alweer verplaatsends23man schreef:Waar heb je bar in je schuur gelaten????????Henkjan schreef:dat zei je toch, het iss een ncore met een dclp als bron en een luidspreker als loadds23man schreef:Lekkere klootviool ben jeStaat ie nu weer onder versterkers!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Maar waar staat ie nu?? topic bedoel ik!Henkjan schreef:die is er nog niet, want als ik dat doe moet ik dat topic alweer verplaatsends23man schreef:Waar heb je bar in je schuur gelaten????????Henkjan schreef:dat zei je toch, het iss een ncore met een dclp als bron en een luidspreker als load
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Gevonden! Staat nu weer onder Hout en metaalbewerkingsgereedschap...

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Ben je even een dagje naar Eindhoven naar de Dutch Design Week , ( voor de 2e keer deze week ) en dan helpen ze ineens je/een topic naar de haaien, stelletje topic-vervuilers. 
Ardon was nog even niet te bereiken voor mij, maar dat gaat wel lukken, en dan weet ik meer.
Ardon was nog even niet te bereiken voor mij, maar dat gaat wel lukken, en dan weet ik meer.
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
al 'die' topic maar achter een slotje dan? 
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Met jou erbij?dre schreef:al 'die' topic maar achter een slotje dan?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Misschien kunnen we een group buy doen in dwangbuisjes???????????????

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Denk dat we in jouw geval wel een stuk of 6 overelkaar nodig hebben!dre schreef:meerdere?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Sjeminee Dre, ben je zo gegroeid sinds Breda?????????dre schreef:O,gelukkig!!
Ik dacht aan elkaar!
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Net even telefonisch contact gehad met Ardon, die heeft het dus errrug druk met werken, en heeft ook nog eens veel opdrachten voor de 3D printer en setjes.Wowly schreef:Ik betwijfel of Ardon dat door jouw post niet meer post hoor, maar je zou het hem kunnen vragen?
Mijn veronderstelling dat hij niet meer postte, om de redenen van het wijzigen van zijn topic, is dus niet juist geweest.
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
ik heb dit even gemist Hans!
Heeft ie ook bij je in de autoi gezeten?
Heeft ie ook bij je in de autoi gezeten?
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Naar aanleiding van de eerste reactie op de 2e bladzijde.dre schreef:ik heb dit even gemist Hans!
Heeft ie ook bij je in de auto gezeten?
hannesie schreef:Niet helemaal, door mijn opmerking over de 3D printer is die dan wel achter de gordijnen gezet, en is Vinculum nu niet meer met dit soort dingen actief op dit forum.nxs77 schreef:En probleem is opgelost. Mooi gedaan zo.
Nu al een maaaaand geen activiteiten, en dat is dan vreemd, en ook wel jammer dat dit is gebeurt, en ik voel mij een beetje verantwoordelijk omdat ik het als voorbeeld gebruikte.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1654006
Dat dingen als computer problemen achter de gordijnen gaan, prima, maar serieuze opzetten, die toch veel mensen interesseert is dan jammer.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Volgens mij kan dit draadje beter naar de kantine.......

- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen
Is dat zo? Mij lijkt dat Hans er gewoonweg niet bij stilstond om dit topic onder "Forum Algemeen" te plaatsen i.p.v. onderPjotr schreef:En wat doet een topic als dit over de forum vormgeving/indeling nou weer onder het kopje "Streaming Media"?
'Tis gewoon een zootje met die indeling![]()
Mijn opa had het bij het rechte eind: "Hoe meer je opruimt, des te rommeliger het wordt en des te minder vind je terug".
Natuurlijk komt ook wel eens voor dat door niemand de meldfunctie is gebruikt voor een topic dat wij over het hoofd zagen. Maar dat overkomt de besten, en ook dat geeft niets. Zeker op een forum dat voornamelijk wordt bezet door mensen voor wie de hobbie geldt, zal dit weinigen van hun stuk brengen.
En zoals je ziet: zelfs in dit geval kwam het nog goed. Zolang wordt samengewerkt blijft er hoop in donkere dagen.
