Niet helemaal, door mijn opmerking over de 3D printer is die dan wel achter de gordijnen gezet, en is Vinculum nu niet meer met dit soort dingen actief op dit forum.
Nu al een maaaaand geen activiteiten, en dat is dan vreemd, en ook wel jammer dat dit is gebeurt, en ik voel mij een beetje verantwoordelijk omdat ik het als voorbeeld gebruikte.
Tsja Hans, ga jij je excuses maar aanbieden aan Ardon hahahaha.
Nee alle gekheid op een stokje; een 3-d printer heeft volstrekt niets te maken met audio. De enige serieuze connectie die ik kan bedenken is als deze printer wordt ingezet om onderdelen te fabriceren voor een behuizing of hulpmiddel voor de bouw. Als dat daadwerkelijk gebeurd zal dat topic alsnog worden verplaatst naar het betreffende deel van het forum.
Met de kantine is niks mis mee, maar het is voor het personeel.
Als je iets maakt wat door meerdere mensen als een constructieve en positieve bijdrage wordt gezien en dat is voor meerdere mensen, kan en mag dat naar mijn idee ook voor iedereen te zien zijn.
Voor wat betreft de kantine is het voor mijn gevoel dat je de vuile was binnen houdt, en problemen die mogelijk door ervaring van andere mensen van het forum rondom auto's, huizen, PC's en dergelijke, kunt helpen oplossen.
Mede door het grote aantal verschillende ervaringen en invalshoeken van de verschillende mensen hier kan dat dan vaak opgelost worden, en heeft het door die opzet een samenbindend geheel, die respect en waardering voor elkaar geeft.
Een voorbeeld.
Zoals laatst met een wasmachine, waar veel mensen, ook ik, veel aan hebben gehad.
En als we zelf misschien beter opletten, kunnen we ook de vervuiling en correctie van topics, naar de juiste subforum proberen te voorkomen.
Maar dat dan door mijn actie Vinculum niet meer post, is dan waarschijnlijk dat hij dit niet op prijs heeft gesteld, en of teleurgesteld is in het Zelfbouw Audio Forum.
En dat is heel jammer, gezien zijn totale bijdrage hier op het forum.
Ik ben het er TOTAAL niet mee eens dat de Ultrazooom nu opeens gelijk geschakeld wordt met verbouwingen van Ikea meubeltjes en jouw werkplaatsinrichting......
Primair is het een Luidsprekersysteem, aangestuurd door Ncore en DLCP.
Ik ben het er TOTAAL niet mee eens dat de Ultrazooom nu opeens gelijk geschakeld wordt met verbouwingen van Ikea meubeltjes en jouw werkplaatsinrichting......
Primair is het een Luidsprekersysteem, aangestuurd door Ncore en DLCP.
lange tenen zeg... ik ga 'm denk ik elke dag ergens anders plaatsen
maar er staan wel meer hele sets in hoor, bv de Blanda set van Hans. en eerst stond de Ultrazoom in "overige electronica", daar had je m zelf gezet btw: verbouwen van ikea meubels heeft in andere topics toch jouw volle aandacht maar goed, als je dat zo graag wil zet ik m wel onder luidsprekers (maar dan wil ik ook maar 1 nominatie zien straks)
Maar even serieus, het lijkt mij nou niet zo'n goed idee om met al bestaande topics te gaan schuiven. Dat levert verwarring op en eventuele lange tenen! En het is gewoon geen doen met die hoeveelheid!!!
Het lijkt me handiger om vanaf nu de nieuwe topics eventueel te verplaatsen naar de juiste plek.