Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Mediacenter/Netwerkspeler is een bron.
39
65%
Mediacenter/Netwerkspeler is geen bron.
2
3%
Mediacenter/Netwerkspeler is geen audio.
1
2%
Als het over een PC gaat dan naar Computergerelateerde audio.
18
30%
 
Totaal aantal stemmen: 60

Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door hannesie »

nxs77 schreef:
En probleem is opgelost. Mooi gedaan zo.
Niet helemaal, door mijn opmerking over de 3D printer is die dan wel achter de gordijnen gezet, en is Vinculum nu niet meer met dit soort dingen actief op dit forum.

Nu al een maaaaand geen activiteiten, en dat is dan vreemd, en ook wel jammer dat dit is gebeurt, en ik voel mij een beetje verantwoordelijk omdat ik het als voorbeeld gebruikte.

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1654006
Dat dingen als computer problemen achter de gordijnen gaan, prima, maar serieuze opzetten, die toch veel mensen interesseert is dan jammer.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Wowly »

Tsja Hans, ga jij je excuses maar aanbieden aan Ardon hahahaha.

Nee alle gekheid op een stokje; een 3-d printer heeft volstrekt niets te maken met audio. De enige serieuze connectie die ik kan bedenken is als deze printer wordt ingezet om onderdelen te fabriceren voor een behuizing of hulpmiddel voor de bouw. Als dat daadwerkelijk gebeurd zal dat topic alsnog worden verplaatst naar het betreffende deel van het forum.

Overigens, wat is er mis met de kantine?

groetjes

jan
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door hannesie »

Met de kantine is niks mis mee, maar het is voor het personeel.

Als je iets maakt wat door meerdere mensen als een constructieve en positieve bijdrage wordt gezien en dat is voor meerdere mensen, kan en mag dat naar mijn idee ook voor iedereen te zien zijn.

Voor wat betreft de kantine is het voor mijn gevoel dat je de vuile was binnen houdt, en problemen die mogelijk door ervaring van andere mensen van het forum rondom auto's, huizen, PC's en dergelijke, kunt helpen oplossen.

Mede door het grote aantal verschillende ervaringen en invalshoeken van de verschillende mensen hier kan dat dan vaak opgelost worden, en heeft het door die opzet een samenbindend geheel, die respect en waardering voor elkaar geeft.

Een voorbeeld.
Zoals laatst met een wasmachine, waar veel mensen, ook ik, veel aan hebben gehad.

En als we zelf misschien beter opletten, kunnen we ook de vervuiling en correctie van topics, naar de juiste subforum proberen te voorkomen.

Maar dat dan door mijn actie Vinculum niet meer post, is dan waarschijnlijk dat hij dit niet op prijs heeft gesteld, en of teleurgesteld is in het Zelfbouw Audio Forum.
En dat is heel jammer, gezien zijn totale bijdrage hier op het forum.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Wowly »

Ik betwijfel of Ardon dat door jouw post niet meer post hoor, maar je zou het hem kunnen vragen?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Blijf het vaag vinden...

Bijvoorbeeld deze:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 66&t=15658

Zou dus eigenlijk weer niet in dat streamer hoekje horen maar dan waar weer wel??????

Of bijvoorbeeld mijn topic over de DLCP?

Is het:

1. een (voor)versterker: ja
2. een bron: ja
3. een luidsprekerfilter :ja
4. een meetsysteem: ja
5. is ie gewoon mooi? JA!

Ik kom dus al uit op 5 verschillende subfora!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Of bijvoorbeeld mijn topic over de DLCP?

Is het:

1. een (voor)versterker: ja
2. een bron: ja
3. een luidsprekerfilter :ja
4. een meetsysteem: ja
5. is ie gewoon mooi? JA!

Ik kom dus al uit op 5 verschillende subfora!
dat is dus een set
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Het wordt er nou niet erg duidelijker op, de Ultrazooom staat nu opeens onder sets en overige.......

Hoe moet dat nou bij de verkiezing luidspreker van het Jaar?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Mmmm, ik zie een patroon..... De Ultrazooom gaat dit jaar buiten de jaarprojectverkiezing vallen..... :shock: :shock: :shock:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0WmbbFD_XhQ[/youtube]

:rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

gewoon in alle categorieën meedoen :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Maar alle gekheid op een stokje HJ,

Ik ben het er TOTAAL niet mee eens dat de Ultrazooom nu opeens gelijk geschakeld wordt met verbouwingen van Ikea meubeltjes en jouw werkplaatsinrichting...... :evil: :evil: :evil: :evil:

Primair is het een Luidsprekersysteem, aangestuurd door Ncore en DLCP.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Oh ja HJ, wat doet jouw schuurverbouwing eigenlijk in het Sets en overige subforum????????
Als je er een bar in maakt, kan ie naar de kantine! :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Toch wel lastig zo'n forum........... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door dre »

en nu? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Maar alle gekheid op een stokje HJ,

Ik ben het er TOTAAL niet mee eens dat de Ultrazooom nu opeens gelijk geschakeld wordt met verbouwingen van Ikea meubeltjes en jouw werkplaatsinrichting...... :evil: :evil: :evil: :evil:

Primair is het een Luidsprekersysteem, aangestuurd door Ncore en DLCP.
lange tenen zeg... ik ga 'm denk ik elke dag ergens anders plaatsen :rofl:

maar er staan wel meer hele sets in hoor, bv de Blanda set van Hans. en eerst stond de Ultrazoom in "overige electronica", daar had je m zelf gezet :roll: btw: verbouwen van ikea meubels heeft in andere topics toch jouw volle aandacht :lol: maar goed, als je dat zo graag wil zet ik m wel onder luidsprekers (maar dan wil ik ook maar 1 nominatie zien straks)

en verder:
Afbeelding
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

dre schreef:
en nu? :mrgreen:
De barricaden op!

REVOLUTIE!!!!!!!!!


:hide:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

dre schreef:
en nu? :mrgreen:
lekker blijven schuiven :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door dre »

ook naar de kantine? :shock:

of naar de banned sectie? :rofl:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

mss een eigen subforum, had z'n naamgenoot een tijd geleden ook :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Henkjan schreef:

en verder:
Afbeelding
Zit je nou de hele dag te controleren of iemand al gedoneerd heeft????? :shock:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Henkjan schreef:
mss een eigen subforum, had z'n naamgenoot een tijd geleden ook :rofl:
Op wie doel je nou eigenlijk? :?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Henkjan schreef:
en verder:
Afbeelding
Zit je nou de hele dag te controleren of iemand al gedoneerd heeft????? :shock:
nee hoor, ik heb wel een leven :rofl:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Henkjan schreef:
mss een eigen subforum, had z'n naamgenoot een tijd geleden ook :rofl:
Op wie doel je nou eigenlijk? :?
was voor jou tijd blijkbaar.. er was hier ooit een andere Gerhard, en die was erg speciaal zullen we maar zeggen
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Maar alle gekheid op een stokje .... de Ultrazooom ....
heb je m al weer gevonden? :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Volgens mij staat deze ook niet helemaal op de goede plek:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=7&t=19170

Je krijgt het druk HJ! :mrgreen:

Maar even serieus, het lijkt mij nou niet zo'n goed idee om met al bestaande topics te gaan schuiven. Dat levert verwarring op en eventuele lange tenen! En het is gewoon geen doen met die hoeveelheid!!!

Het lijkt me handiger om vanaf nu de nieuwe topics eventueel te verplaatsen naar de juiste plek.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Bericht door ds23man »

Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Maar alle gekheid op een stokje .... de Ultrazooom ....
heb je m al weer gevonden? :rofl:
Zal even kijken!
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”