Had alles even snel op het aanrecht gezet,buiten regent het te veel voor een leuk plaatje.
Was wel een hele snelle levering overigens
[geen 8 weken wachten,maar 2 dagen
Moderator: Beheerdersteam
Dat is heel snel! Waar heb je ze besteld?democles schreef:Was wel een hele snelle levering overigens
[geen 8 weken wachten,maar 2 dagen![]()
]
Jij hebt ze nu toch?!hannesie schreef:Die heeft hij nu niet meer.
Ik wilde er destijds 1 bijbestellen.AatV schreef:Jij hebt ze nu toch?!hannesie schreef:Die heeft hij nu niet meer.
groet,
Aat
Hebben die gelijkrichters geen koeling nodig ?democles schreef:Weer een stap verder![]()
Alle gloeivoorzieningen van de voor trappen gereed............
Zou je wel zeggen,maar de gloei zal iets van 500 tot 650 mA trekken.Hebben die gelijkrichters geen koeling nodig ?
Slechte gewoonte als je met buizen knutselt. Straks is het de hoogspanning.............. AUWdemocles schreef:Bij de test,,zie paar paginas terug,, werden ze maar handwarm [gewoon beet te pakken]
Goeie opmerking Ray
Helemaal gelijk,Peter...Slechte gewoonte als je met buizen knutselt. Straks is het de hoogspanning.............. AUW
Is ie zeker verdwaald. Staat niks?ds23man schreef:Peter, je hebt een PB!
Had ik wel Pjotr gezegd!Pjotr schreef:Is ie zeker verdwaald. Staat niks?ds23man schreef:Peter, je hebt een PB!
Het viel me al op dat je serieus was. We zullen jouw dan voortaan voortaan ook maar fikkie noemends23man schreef:Had ik wel Pjotr gezegd!Pjotr schreef:Is ie zeker verdwaald. Staat niks?ds23man schreef:Peter, je hebt een PB!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hond heet fikkie, mijn cavia heet fikkie, mijn geit heet fikkie..... Lekker makkelijk, er reageert altijd wel iemand!
Voor M1 en M4 kun je de TO92 nemen,hebben weinig te doen.democles schreef:Hoe groot moet ik de ,brood roosters,,koelprofielen nemen voor de verschillende Fet,s?