Waarom lees ik nergens iets over het phonotrapje op deze foto?hannesie schreef:
Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
De Phonotrapjes hebben helaas niet de aandacht gekregen die ze verdienen. 
Het werd naar ik begreep, gebruikt tijdens de sessie met de OB van architect, en de combinatie met het kleine voortrapje en de OB's gaven een vreemd hoog, en daardoor speelde hij dus liever met/via de IPhone de bestanden af.
Maar misschien is het beter als hij dat zelf uitlegt.
Ik ben ook wel benieuwd wat hij achter die iPhone had. Een DAC?hannesie schreef:Het werd naar ik begreep, gebruikt tijdens de sessie met de OB van architect, en de combinatie met het kleine voortrapje en de OB's gaven een vreemd hoog, en daardoor speelde hij dus liever met/via de IPhone de bestanden af.
ja sommigen wilden graag de platenspeler horen, maar ik vond zelf de iphone via een objective2 hoofdtelefoonversterker relaxter klinken; de platenspeler vond ik onrustig, ik kon daar niet lang naar luisteren en werd er moe van; in mijn oren klonk mijn telefoon dus beterhannesie schreef:Het werd naar ik begreep, gebruikt tijdens de sessie met de OB van architect, en de combinatie met het kleine voortrapje en de OB's gaven een vreemd hoog, en daardoor speelde hij dus liever met/via de IPhone de bestanden af.
begint het hier op te lijken als je geen OBEn @Hans, er zijn toch aardig wat mensen die jouw mening niet helemaal delen, gezien de reacties
of amt of at heb je niet meer mee telt
jammer
daar zit je dan met dynaudio (toch ookuit de hand van de heer skanning)
pfffffffffff
bert
Volgens mij heeft het dispuut niets te maken met wel of geen OB of AMT maar meer om hier gedane claims die al dan niet hard gemaakt zou kunnen worden. Maar dit lijkt me niet de plaats om hier verder op in te gaan.fritzie schreef:begint het hier op te lijken als je geen OBEn @Hans, er zijn toch aardig wat mensen die jouw mening niet helemaal delen, gezien de reacties
of amt of at heb je niet meer mee telt
jammer...
-
rdv300b833
Hallo Beetsterzwaag,
de spullen staan weer in het rack......het is me toch wel een gesleep....
Maar het was een leuke dag; en gezien de reacties ben ik niet de enige die er zo over denkt. Natuurlijk heeft het weer ook goed geholpen.
Vraagje van mijn zijde: wie is de persoon helemaal links/achteraan staand op de foto (lichte blazer, krulletjes). Prima gesprek mee gehad ....moet een vervolg krijgen MAAR ik ben vergeten naar adres/naam/email te vragen.
Alvast dank.
Met muzikale groet,
Reinout
Maar het was een leuke dag; en gezien de reacties ben ik niet de enige die er zo over denkt. Natuurlijk heeft het weer ook goed geholpen.
Vraagje van mijn zijde: wie is de persoon helemaal links/achteraan staand op de foto (lichte blazer, krulletjes). Prima gesprek mee gehad ....moet een vervolg krijgen MAAR ik ben vergeten naar adres/naam/email te vragen.
Alvast dank.
Met muzikale groet,
Reinout
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Schijnt in dure Donkervoorts rond te rijden..... Steek ik mager bij af met Land Rovers en audi' s!rdv300b833 schreef:Hallo Beetsterzwaag,
Alvast dank.
Met muzikale groet,
Reinout
Om het duidelijker te maken.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... hilit=ovni
kwam uit mantgum tussen sneek en leeuwarden, was voor analoog
ds23man schreef:Wat is een ovni?????hannesie schreef:Dus dat is ovni ?![]()

-
ds23man
- Ook commercieel actief
hannesie schreef:Om het duidelijker te maken.
Zo'n kerel! Want hij gebruikt Speakons!!!!!!!!!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
wel vreemd hoor, foto's van een luisterdag zonder een kletsende Dre 
Dat maakt helemaal niet uit aan de man met het opgeheven vingertje te zien op de fotoHenkjan schreef:wel vreemd hoor, foto's van een luisterdag zonder een kletsende Dre
Je bent geweest zonder luidsprekers, dan krijg je dat soort effecten.ovni schreef:Tjonge jonge wat ga ik weer over de tong.
Reflecties op of van een no-baffle?hannesie schreef:Je bent geweest zonder luidsprekers, dan krijg je dat soort effecten.ovni schreef:Tjonge jonge wat ga ik weer over de tong.![]()
![]()
Lijkt me meer, dat het afkomstig moet zijn van 13 Aston Martins op een kluitje.ovni schreef:Reflecties op of van een no-baffle?
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ook die kunnen terecht bij:AatV schreef:Lijkt me meer, dat het afkomstig moet zijn van 13 Aston Martins op een kluitje.ovni schreef:Reflecties op of van een no-baffle?![]()
groet,
Aat
http://www.kwik-fit.nl/autobanden?gclid ... tAod-wYA6g
- mistercountach
Hoi Hans,hannesie schreef:Ik wil, met respect, voor alle energie die Koifarm in de ontwikkeling heeft gestopt, dan wel zeggen dat ze mij niet helemaal konden overtuigen.
Er moest veel aan geregeld worden met een mengtafeltje e.d. om ze goed af te stellen.
Ik heb respect voor alle werk, maar als resultaat, is de klank dan nog niet zo uit verf gekomen, en dat is dan best jammer om, als ze anders in een kleine kamer staan bij zijn dochter, en dan nu in een relatief grote ruimte, vraagt het bij een dergelijk systeem een grotere aanpassing lijkt mij.
Het kan best zijn dat het beter kan worden, misschien is dan DSP de oplossing, ik weet het niet, zou je moeten kunnen proberen.
Ik weet niet goed hoe anderen er over zeggen, maar dit is mijn indruk/2cts.
Ik vrees dat je gelijk heb met Koifarm's Spiekers
Mvg Martin