Waarom lees ik nergens iets over het phonotrapje op deze foto?hannesie schreef:
Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
De Phonotrapjes hebben helaas niet de aandacht gekregen die ze verdienen. 
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Het werd naar ik begreep, gebruikt tijdens de sessie met de OB van architect, en de combinatie met het kleine voortrapje en de OB's gaven een vreemd hoog, en daardoor speelde hij dus liever met/via de IPhone de bestanden af.
Maar misschien is het beter als hij dat zelf uitlegt.
Maar misschien is het beter als hij dat zelf uitlegt.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Ik ben ook wel benieuwd wat hij achter die iPhone had. Een DAC?hannesie schreef:Het werd naar ik begreep, gebruikt tijdens de sessie met de OB van architect, en de combinatie met het kleine voortrapje en de OB's gaven een vreemd hoog, en daardoor speelde hij dus liever met/via de IPhone de bestanden af.
Maar misschien is het beter als hij dat zelf uitlegt.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
ja sommigen wilden graag de platenspeler horen, maar ik vond zelf de iphone via een objective2 hoofdtelefoonversterker relaxter klinken; de platenspeler vond ik onrustig, ik kon daar niet lang naar luisteren en werd er moe van; in mijn oren klonk mijn telefoon dus beterhannesie schreef:Het werd naar ik begreep, gebruikt tijdens de sessie met de OB van architect, en de combinatie met het kleine voortrapje en de OB's gaven een vreemd hoog, en daardoor speelde hij dus liever met/via de IPhone de bestanden af.
Maar misschien is het beter als hij dat zelf uitlegt.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
begint het hier op te lijken als je geen OBEn @Hans, er zijn toch aardig wat mensen die jouw mening niet helemaal delen, gezien de reacties
of amt of at heb je niet meer mee telt
jammer
daar zit je dan met dynaudio (toch ookuit de hand van de heer skanning)
pfffffffffff
bert
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Volgens mij heeft het dispuut niets te maken met wel of geen OB of AMT maar meer om hier gedane claims die al dan niet hard gemaakt zou kunnen worden. Maar dit lijkt me niet de plaats om hier verder op in te gaan.fritzie schreef:begint het hier op te lijken als je geen OBEn @Hans, er zijn toch aardig wat mensen die jouw mening niet helemaal delen, gezien de reacties
of amt of at heb je niet meer mee telt
jammer...
-
rdv300b833
- Berichten: 317
- Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
- Locatie: Elst
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Hallo Beetsterzwaag,
de spullen staan weer in het rack......het is me toch wel een gesleep....
Maar het was een leuke dag; en gezien de reacties ben ik niet de enige die er zo over denkt. Natuurlijk heeft het weer ook goed geholpen.
Vraagje van mijn zijde: wie is de persoon helemaal links/achteraan staand op de foto (lichte blazer, krulletjes). Prima gesprek mee gehad ....moet een vervolg krijgen MAAR ik ben vergeten naar adres/naam/email te vragen.
Alvast dank.
Met muzikale groet,
Reinout
de spullen staan weer in het rack......het is me toch wel een gesleep....
Maar het was een leuke dag; en gezien de reacties ben ik niet de enige die er zo over denkt. Natuurlijk heeft het weer ook goed geholpen.
Vraagje van mijn zijde: wie is de persoon helemaal links/achteraan staand op de foto (lichte blazer, krulletjes). Prima gesprek mee gehad ....moet een vervolg krijgen MAAR ik ben vergeten naar adres/naam/email te vragen.
Alvast dank.
Met muzikale groet,
Reinout
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Schijnt in dure Donkervoorts rond te rijden..... Steek ik mager bij af met Land Rovers en audi' s!rdv300b833 schreef:Hallo Beetsterzwaag,
de spullen staan weer in het rack......het is me toch wel een gesleep....
Maar het was een leuke dag; en gezien de reacties ben ik niet de enige die er zo over denkt. Natuurlijk heeft het weer ook goed geholpen.
Vraagje van mijn zijde: wie is de persoon helemaal links/achteraan staand op de foto (lichte blazer, krulletjes). Prima gesprek mee gehad ....moet een vervolg krijgen MAAR ik ben vergeten naar adres/naam/email te vragen.
Alvast dank.
Met muzikale groet,
Reinout
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Om het duidelijker te maken.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... hilit=ovni
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... hilit=ovni
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
kwam uit mantgum tussen sneek en leeuwarden, was voor analoog
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
ds23man schreef:Wat is een ovni?????hannesie schreef:Dus dat is ovni ?![]()

-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
hannesie schreef:Om het duidelijker te maken.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... hilit=ovni
Zo'n kerel! Want hij gebruikt Speakons!!!!!!!!!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
wel vreemd hoor, foto's van een luisterdag zonder een kletsende Dre 
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Dat maakt helemaal niet uit aan de man met het opgeheven vingertje te zien op de fotoHenkjan schreef:wel vreemd hoor, foto's van een luisterdag zonder een kletsende Dre
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Je bent geweest zonder luidsprekers, dan krijg je dat soort effecten.ovni schreef:Tjonge jonge wat ga ik weer over de tong.
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Reflecties op of van een no-baffle?hannesie schreef:Je bent geweest zonder luidsprekers, dan krijg je dat soort effecten.ovni schreef:Tjonge jonge wat ga ik weer over de tong.![]()
![]()
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Lijkt me meer, dat het afkomstig moet zijn van 13 Aston Martins op een kluitje.ovni schreef:Reflecties op of van een no-baffle?
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Ook die kunnen terecht bij:AatV schreef:Lijkt me meer, dat het afkomstig moet zijn van 13 Aston Martins op een kluitje.ovni schreef:Reflecties op of van een no-baffle?![]()
groet,
Aat
http://www.kwik-fit.nl/autobanden?gclid ... tAod-wYA6g
- mistercountach
- Berichten: 28
- Lid geworden op: za 29 jan 2011, 14:55
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Hoi Hans,hannesie schreef:Ik wil, met respect, voor alle energie die Koifarm in de ontwikkeling heeft gestopt, dan wel zeggen dat ze mij niet helemaal konden overtuigen.
Er moest veel aan geregeld worden met een mengtafeltje e.d. om ze goed af te stellen.
Ik heb respect voor alle werk, maar als resultaat, is de klank dan nog niet zo uit verf gekomen, en dat is dan best jammer om, als ze anders in een kleine kamer staan bij zijn dochter, en dan nu in een relatief grote ruimte, vraagt het bij een dergelijk systeem een grotere aanpassing lijkt mij.
Het kan best zijn dat het beter kan worden, misschien is dan DSP de oplossing, ik weet het niet, zou je moeten kunnen proberen.
Ik weet niet goed hoe anderen er over zeggen, maar dit is mijn indruk/2cts.
Ik vrees dat je gelijk heb met Koifarm's Spiekers
Mvg Martin
