Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
tomatamot
Berichten: 15
Lid geworden op: vr 27 mei 2011, 10:06
Locatie: Rotterdam

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door tomatamot »

hannesie schreef:
DSC_1145.jpg
Waarom lees ik nergens iets over het phonotrapje op deze foto?
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door FR_Aad »

De Phonotrapjes hebben helaas niet de aandacht gekregen die ze verdienen. :(
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door hannesie »

Het werd naar ik begreep, gebruikt tijdens de sessie met de OB van architect, en de combinatie met het kleine voortrapje en de OB's gaven een vreemd hoog, en daardoor speelde hij dus liever met/via de IPhone de bestanden af.

Maar misschien is het beter als hij dat zelf uitlegt.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door FR_Aad »

hannesie schreef:
Het werd naar ik begreep, gebruikt tijdens de sessie met de OB van architect, en de combinatie met het kleine voortrapje en de OB's gaven een vreemd hoog, en daardoor speelde hij dus liever met/via de IPhone de bestanden af.

Maar misschien is het beter als hij dat zelf uitlegt.
Ik ben ook wel benieuwd wat hij achter die iPhone had. Een DAC?
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door architect »

hannesie schreef:
Het werd naar ik begreep, gebruikt tijdens de sessie met de OB van architect, en de combinatie met het kleine voortrapje en de OB's gaven een vreemd hoog, en daardoor speelde hij dus liever met/via de IPhone de bestanden af.

Maar misschien is het beter als hij dat zelf uitlegt.
ja sommigen wilden graag de platenspeler horen, maar ik vond zelf de iphone via een objective2 hoofdtelefoonversterker relaxter klinken; de platenspeler vond ik onrustig, ik kon daar niet lang naar luisteren en werd er moe van; in mijn oren klonk mijn telefoon dus beter :?
Gebruikersavatar
fritzie
Berichten: 255
Lid geworden op: wo 26 nov 2008, 21:06
Locatie: Sint-Willebrord

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door fritzie »

En @Hans, er zijn toch aardig wat mensen die jouw mening niet helemaal delen, gezien de reacties
begint het hier op te lijken als je geen OB


of amt of at heb je niet meer mee telt

jammer

daar zit je dan met dynaudio (toch ookuit de hand van de heer skanning)

pfffffffffff


bert
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door richard »

fritzie schreef:
En @Hans, er zijn toch aardig wat mensen die jouw mening niet helemaal delen, gezien de reacties
begint het hier op te lijken als je geen OB


of amt of at heb je niet meer mee telt

jammer...
Volgens mij heeft het dispuut niets te maken met wel of geen OB of AMT maar meer om hier gedane claims die al dan niet hard gemaakt zou kunnen worden. Maar dit lijkt me niet de plaats om hier verder op in te gaan.
rdv300b833
Berichten: 317
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door rdv300b833 »

Hallo Beetsterzwaag,

de spullen staan weer in het rack......het is me toch wel een gesleep....
Maar het was een leuke dag; en gezien de reacties ben ik niet de enige die er zo over denkt. Natuurlijk heeft het weer ook goed geholpen.

Vraagje van mijn zijde: wie is de persoon helemaal links/achteraan staand op de foto (lichte blazer, krulletjes). Prima gesprek mee gehad ....moet een vervolg krijgen MAAR ik ben vergeten naar adres/naam/email te vragen.

Alvast dank.

Met muzikale groet,
Reinout
Bijlagen
DSC_1143.jpg
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door ds23man »

rdv300b833 schreef:
Hallo Beetsterzwaag,

de spullen staan weer in het rack......het is me toch wel een gesleep....
Maar het was een leuke dag; en gezien de reacties ben ik niet de enige die er zo over denkt. Natuurlijk heeft het weer ook goed geholpen.

Vraagje van mijn zijde: wie is de persoon helemaal links/achteraan staand op de foto (lichte blazer, krulletjes). Prima gesprek mee gehad ....moet een vervolg krijgen MAAR ik ben vergeten naar adres/naam/email te vragen.

Alvast dank.

Met muzikale groet,
Reinout
Schijnt in dure Donkervoorts rond te rijden..... Steek ik mager bij af met Land Rovers en audi' s! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door hannesie »

Dus dat is ovni ?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door ds23man »

hannesie schreef:
Dus dat is ovni ?
Wat is een ovni????? :?: :?:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door hannesie »

Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door architect »

kwam uit mantgum tussen sneek en leeuwarden, was voor analoog
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door richard »

ds23man schreef:
hannesie schreef:
Dus dat is ovni ?
Wat is een ovni????? :?: :?:
Afbeelding
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door ds23man »

hannesie schreef:

Zo'n kerel! Want hij gebruikt Speakons!!!!!!!!! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door Henkjan »

wel vreemd hoor, foto's van een luisterdag zonder een kletsende Dre :rofl:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door Pjotr »

Henkjan schreef:
wel vreemd hoor, foto's van een luisterdag zonder een kletsende Dre :rofl:
Dat maakt helemaal niet uit aan de man met het opgeheven vingertje te zien op de foto :lol:
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door ovni »

Tjonge jonge wat ga ik weer over de tong.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door hannesie »

ovni schreef:
Tjonge jonge wat ga ik weer over de tong.
Je bent geweest zonder luidsprekers, dan krijg je dat soort effecten. :lol: :lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door ovni »

hannesie schreef:
ovni schreef:
Tjonge jonge wat ga ik weer over de tong.
Je bent geweest zonder luidsprekers, dan krijg je dat soort effecten. :lol: :lol: :mrgreen:
Reflecties op of van een no-baffle?
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door AatV »

ovni schreef:
Reflecties op of van een no-baffle?
Lijkt me meer, dat het afkomstig moet zijn van 13 Aston Martins op een kluitje. :mrgreen:

groet,
Aat
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door ds23man »

AatV schreef:
ovni schreef:
Reflecties op of van een no-baffle?
Lijkt me meer, dat het afkomstig moet zijn van 13 Aston Martins op een kluitje. :mrgreen:

groet,
Aat
Ook die kunnen terecht bij:

http://www.kwik-fit.nl/autobanden?gclid ... tAod-wYA6g

:rofl:
Gebruikersavatar
mistercountach
Berichten: 28
Lid geworden op: za 29 jan 2011, 14:55

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door mistercountach »

hannesie schreef:
Ik wil, met respect, voor alle energie die Koifarm in de ontwikkeling heeft gestopt, dan wel zeggen dat ze mij niet helemaal konden overtuigen.

Er moest veel aan geregeld worden met een mengtafeltje e.d. om ze goed af te stellen.

Ik heb respect voor alle werk, maar als resultaat, is de klank dan nog niet zo uit verf gekomen, en dat is dan best jammer om, als ze anders in een kleine kamer staan bij zijn dochter, en dan nu in een relatief grote ruimte, vraagt het bij een dergelijk systeem een grotere aanpassing lijkt mij.

Het kan best zijn dat het beter kan worden, misschien is dan DSP de oplossing, ik weet het niet, zou je moeten kunnen proberen.

Ik weet niet goed hoe anderen er over zeggen, maar dit is mijn indruk/2cts.
Hoi Hans,

Ik vrees dat je gelijk heb met Koifarm's Spiekers :? Ik heb ook diverse keren zoiets gebouwd maar dan alleen voor het laag met de Eminence Alpha 15a vier stuks per kant 8) je kan inderdaad met een DSP heerlijk experimenteren :D Maar ik ben er ook nog steeds niet uit :? Ik gebruik ze in Combinatie met me zelf gebouwde Elektrostaten :kwijl: Aan één kant perfect ,en dan weer niet :( erg moeilijk uitleggen ,soms teveel staande golven in de kamer,en soms weer te weinig Sublaag,het is en blijft een hoop uitzoekerij

Mvg Martin 8)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”