Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- audiomanics
- Contacteer:
Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013
Altijd weer leuk om in Beesterzwaag te zijn. Luisterdag heeft altijd een hoog gezelligheids gehalte, maar daar is niets mis mee. Weer leuke dingen gezien en gehoord, vooral de budget systemen verrassen mij telkens weer. Helaas geen foto’s genomen, maar die zullen ongetwijfeld nog komen van huis fotograaf Hannnesie.
Het was weer gezellig. Veel excentrieke systemen te beluisteren. Waaronder fraai gedocumenteerde 8 Watt buizen-monoblokken van maar liefst 55 kg per stuk en de 'manshoge' magnetostaten. Ook de open baffles in ontwikkeling klonken naar mijn mening veelbelovend.
De eigenaar van de rugtas is inmiddels terecht.
De eigenaar van de rugtas is inmiddels terecht.
Laatst gewijzigd door richard op zo 06 okt 2013, 0:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik vond het gezellig en leuk jullie (weer) te ontmoeten. Best wel weer (over) mooie dingen gezien en gehoord.
Prachtige dag gehad. Indrukwekkend waren de versterkers van Reinoud en de open-baffles! Ik heb mij zeker vermaakt vandaag! 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Zo te zien weer een geslaagde dag, kon er helaas niet bij zijn. Hulde aan de mensen die spullen hebben meegebracht.
Ik vond het erg leuk om eens mee gemaakt te hebben!
Boel dingen gezien!
Boel dingen gezien!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
bartarie schreef:Ik vond het erg leuk om eens mee gemaakt te hebben!
Boel dingen gezien!
Tis een luisterdag!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Volgende keer combineren met een luisterdag????audiomanics schreef:Ik had gezellig open huis met ruim NUL bezoekers...![]()
Kees
Nu dan een paar foto's, na eerst mijn verontschuldiging dat ik vergeten ben af te rekenen voor de huur en koffie bijdragen.
Ik stuur wel even een PB voor het rekeningnummer.
De start, en verloop van de dag. En de afwerking. En dan heb ik zelf geen foto gemaakt van de Raspberry streamer, die dan telkens voor problemen zorgde, maar uiteindelijk zijn PARTNER vond in de combinatie met de Klasse A bak, en duidelijk hier niet achter het gordijn stond, samen met de AF-DAC 2013 DSD.
En er was genoeg gordijn op de achtergrond. 
Ik stuur wel even een PB voor het rekeningnummer.
De start, en verloop van de dag. En de afwerking. En dan heb ik zelf geen foto gemaakt van de Raspberry streamer, die dan telkens voor problemen zorgde, maar uiteindelijk zijn PARTNER vond in de combinatie met de Klasse A bak, en duidelijk hier niet achter het gordijn stond, samen met de AF-DAC 2013 DSD.
Ik ben wel benieuwd wat men van Gerhard zijn creatie vond
mvg bert
mvg bert
Top !!fritzie schreef:Ik ben wel benieuwd wat men van Gerhard zijn creatie vond
mvg bert
Dynamisch, klankkleur lekker.
Mooie open losse bas, en die dan klonk alsof het zo moest klinken, geen negatieve elementen, behalve dat die kasten niet in mijn woonkamer passen, de zuilen zeker wel.
+1!hannesie schreef:Top !!fritzie schreef:Ik ben wel benieuwd wat men van Gerhard zijn creatie vond
mvg bert
Dynamisch, klankkleur lekker.
Mooie open losse bas, en die dan klonk alsof het zo moest klinken, geen negatieve elementen, behalve dat die kasten niet in mijn woonkamer passen, de zuilen zeker wel.
Mag van mij in januari genomineerd worden
De vraag was eigenlijk bedoeld met een knipoog naar de OB systemen
Ik begrijp er uit dat beide goed klinken
Hoewel ik beide niet gehoord heb toch erg leuk om te horen
gezien de discussie die Gerhard en Jeroen en andere gevoerd hebben
mvg bert
mvg bert
Tja, dan is er maar een antwoord mogelijk.fritzie schreef:De vraag was eigenlijk bedoeld met een knipoog naar de OB systemen
mvg bert
Als je uiteindelijk het beste wil moet je ook zeker deze beluisteren
Haha das een goeie
Echter nog uitermate tevreden met mijn huidige set
bert
Echter nog uitermate tevreden met mijn huidige set
bert
- hans_b
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Eens, altijd naar beide gaan luisteren.FR_Aad schreef:Tja, dan is er maar een antwoord mogelijk.fritzie schreef:De vraag was eigenlijk bedoeld met een knipoog naar de OB systemen
mvg bert
Als je uiteindelijk het beste wil moet je ook zeker deze beluisteren
De verschillen zijn namelijk groot.
Net als de verschillen in formaat.
Een (wederom) prettige dag gehad, complimenten aan Weidok en Richard.
Vond de ultrazooms al heel goed klinken, hoewel ik begrepen heb dat (DSP)afstemming in heel korte tijd opnieuw gedaan moest worden. De verrassing voor mij was de combinatie van Ray's Nelson Pass clone in samenwerking met de open baffle van Architect. Hoewel open baffle, met de aangeplakte zijpanelen meer een oneindige baffle!
groet,
Aat
Vond de ultrazooms al heel goed klinken, hoewel ik begrepen heb dat (DSP)afstemming in heel korte tijd opnieuw gedaan moest worden. De verrassing voor mij was de combinatie van Ray's Nelson Pass clone in samenwerking met de open baffle van Architect. Hoewel open baffle, met de aangeplakte zijpanelen meer een oneindige baffle!
groet,
Aat
Dat was ook alleen maar omdat hij daar Cecilia Bartholy op/mee heeft gehoord via de Raspberry streamer.AatV schreef:Een (wederom) prettige dag gehad, complimenten aan Weidok en Richard.
groet,
Aat
Maar zonder dollen, het klonk zeker prima!!!
http://ceciliabartolionline.com/homepage/
Zitten er in die Ultrazoom JBL baskasten nou alleen reflex gaten in plaats van echte poorten? Of was dit een testje? Anders de kopse rand van het gat nog even zwart schilderen?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
volgens mij ging het gat over op een buis, alleen was een mdf rand zichtbaar op de overgang waardoor het een gat leek
jammer dat ik in de ochtend mijn filter af moest maken en een en ander gemist heb maar het was een mooie dag
jammer dat ik in de ochtend mijn filter af moest maken en een en ander gemist heb maar het was een mooie dag