Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door sietse »

Plekje voor de verhalen en zo :D :D :D :sure:
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door sietse »

Opscheppen over je spul mag ook hoor :rock: :rock: :rock:
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door audiomanics »

Ik had gezellig open huis met ruim NUL bezoekers... :evil:

Kees
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door Zweitse »

Altijd weer leuk om in Beesterzwaag te zijn. Luisterdag heeft altijd een hoog gezelligheids gehalte, maar daar is niets mis mee. Weer leuke dingen gezien en gehoord, vooral de budget systemen verrassen mij telkens weer. Helaas geen foto’s genomen, maar die zullen ongetwijfeld nog komen van huis fotograaf Hannnesie.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door richard »

Het was weer gezellig. Veel excentrieke systemen te beluisteren. Waaronder fraai gedocumenteerde 8 Watt buizen-monoblokken van maar liefst 55 kg per stuk en de 'manshoge' magnetostaten. Ook de open baffles in ontwikkeling klonken naar mijn mening veelbelovend.

De eigenaar van de rugtas is inmiddels terecht.
Laatst gewijzigd door richard op zo 06 okt 2013, 0:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1508
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door Dan »

Ik vond het gezellig en leuk jullie (weer) te ontmoeten. Best wel weer (over) mooie dingen gezien en gehoord.
Gebruikersavatar
Fokko
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 22 jul 2007, 18:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door Fokko »

Prachtige dag gehad. Indrukwekkend waren de versterkers van Reinoud en de open-baffles! Ik heb mij zeker vermaakt vandaag! :D
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door Barry2001 »

Zo te zien weer een geslaagde dag, kon er helaas niet bij zijn. Hulde aan de mensen die spullen hebben meegebracht.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door ds23man »

Waar blijven de foto's van Hans?????
bartarie
Berichten: 127
Lid geworden op: vr 06 okt 2006, 0:27

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door bartarie »

Ik vond het erg leuk om eens mee gemaakt te hebben!
Boel dingen gezien!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door ds23man »

bartarie schreef:
Ik vond het erg leuk om eens mee gemaakt te hebben!
Boel dingen gezien!
:shock:
Tis een luisterdag! :lol: :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door ds23man »

audiomanics schreef:
Ik had gezellig open huis met ruim NUL bezoekers... :evil:

Kees
Volgende keer combineren met een luisterdag???? :lol:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door hannesie »

Nu dan een paar foto's, na eerst mijn verontschuldiging dat ik vergeten ben af te rekenen voor de huur en koffie bijdragen. :oops:
Ik stuur wel even een PB voor het rekeningnummer.

De start, en verloop van de dag.
DSC_1123.jpg
DSC_1124.jpg
DSC_1127.jpg
mivoc.jpg
DSC_1129.jpg
DSC_1131.jpg
DSC_1132.jpg
DSC_1135.jpg
En de afwerking.
DSC_1136.jpg
DSC_1137.jpg
DSC_1139.jpg
DSC_1142.jpg
naald.jpg
DSC_1143.jpg
DSC_1145.jpg
DSC_1147.jpg
DSC_1150.jpg
DSC_1154.jpg
En dan heb ik zelf geen foto gemaakt van de Raspberry streamer, die dan telkens voor problemen zorgde, maar uiteindelijk zijn PARTNER vond in de combinatie met de Klasse A bak, en duidelijk hier niet achter het gordijn stond, samen met de AF-DAC 2013 DSD. :mrgreen: En er was genoeg gordijn op de achtergrond. :lol:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door FR_Aad »

Laatst gewijzigd door FR_Aad op za 05 okt 2013, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
fritzie
Berichten: 255
Lid geworden op: wo 26 nov 2008, 21:06
Locatie: Sint-Willebrord

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door fritzie »

Ik ben wel benieuwd wat men van Gerhard zijn creatie vond


mvg bert
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door hannesie »

fritzie schreef:
Ik ben wel benieuwd wat men van Gerhard zijn creatie vond


mvg bert
Top !!
Dynamisch, klankkleur lekker.
Mooie open losse bas, en die dan klonk alsof het zo moest klinken, geen negatieve elementen, behalve dat die kasten niet in mijn woonkamer passen, de zuilen zeker wel. :kwijl:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door FR_Aad »

hannesie schreef:
fritzie schreef:
Ik ben wel benieuwd wat men van Gerhard zijn creatie vond


mvg bert
Top !!
Dynamisch, klankkleur lekker.
Mooie open losse bas, en die dan klonk alsof het zo moest klinken, geen negatieve elementen, behalve dat die kasten niet in mijn woonkamer passen, de zuilen zeker wel. :kwijl:
+1!
Mag van mij in januari genomineerd worden
Gebruikersavatar
fritzie
Berichten: 255
Lid geworden op: wo 26 nov 2008, 21:06
Locatie: Sint-Willebrord

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door fritzie »

De vraag was eigenlijk bedoeld met een knipoog naar de OB systemen

Ik begrijp er uit dat beide goed klinken

Hoewel ik beide niet gehoord heb toch erg leuk om te horen
gezien de discussie die Gerhard en Jeroen en andere gevoerd hebben

mvg bert
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door FR_Aad »

fritzie schreef:
De vraag was eigenlijk bedoeld met een knipoog naar de OB systemen

Ik begrijp er uit dat beide goed klinken

Hoewel ik beide niet gehoord heb toch erg leuk om te horen
gezien de discussie die Gerhard en Jeroen en andere gevoerd hebben

mvg bert
Tja, dan is er maar een antwoord mogelijk.
Als je uiteindelijk het beste wil moet je ook zeker deze beluisteren :mrgreen:
Gebruikersavatar
fritzie
Berichten: 255
Lid geworden op: wo 26 nov 2008, 21:06
Locatie: Sint-Willebrord

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door fritzie »

Haha das een goeie


Echter nog uitermate tevreden met mijn huidige set

bert
Gebruikersavatar
hans_b
Ook commercieel actief
Berichten: 156
Lid geworden op: do 12 jan 2012, 10:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door hans_b »

FR_Aad schreef:
fritzie schreef:
De vraag was eigenlijk bedoeld met een knipoog naar de OB systemen

Ik begrijp er uit dat beide goed klinken

Hoewel ik beide niet gehoord heb toch erg leuk om te horen
gezien de discussie die Gerhard en Jeroen en andere gevoerd hebben

mvg bert
Tja, dan is er maar een antwoord mogelijk.
Als je uiteindelijk het beste wil moet je ook zeker deze beluisteren :mrgreen:
Eens, altijd naar beide gaan luisteren.
De verschillen zijn namelijk groot.
Net als de verschillen in formaat.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door AatV »

Een (wederom) prettige dag gehad, complimenten aan Weidok en Richard.
Vond de ultrazooms al heel goed klinken, hoewel ik begrepen heb dat (DSP)afstemming in heel korte tijd opnieuw gedaan moest worden. De verrassing voor mij was de combinatie van Ray's Nelson Pass clone in samenwerking met de open baffle van Architect. Hoewel open baffle, met de aangeplakte zijpanelen meer een oneindige baffle!

groet,
Aat
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door hannesie »

AatV schreef:
Een (wederom) prettige dag gehad, complimenten aan Weidok en Richard.
Vond de ultrazooms al heel goed klinken, hoewel ik begrepen heb dat (DSP)afstemming in heel korte tijd opnieuw gedaan moest worden. De verrassing voor mij was de combinatie van Ray's Nelson Pass clone in samenwerking met de open baffle van Architect. Hoewel open baffle, met de aangeplakte zijpanelen meer een oneindige baffle!

groet,
Aat
Dat was ook alleen maar omdat hij daar Cecilia Bartholy
article-medium-0028947847328.jpg
article-medium-0028947847328.jpg (4.02 KiB) 1474 keer bekeken
op/mee heeft gehoord via de Raspberry streamer. :lol:

Maar zonder dollen, het klonk zeker prima!!!


http://ceciliabartolionline.com/homepage/
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door Walt »

Zitten er in die Ultrazoom JBL baskasten nou alleen reflex gaten in plaats van echte poorten? Of was dit een testje? Anders de kopse rand van het gat nog even zwart schilderen?

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1546
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: Leuk he, Beetsterzwaag 2013

Bericht door architect »

volgens mij ging het gat over op een buis, alleen was een mdf rand zichtbaar op de overgang waardoor het een gat leek :?: :!:

jammer dat ik in de ochtend mijn filter af moest maken en een en ander gemist heb maar het was een mooie dag
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”