8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Ga zo op pad.... cd's , lp's mee...ds23man schreef:Al iemand wakker???
tot staks
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Tis misschien al wat vroeg maar voor de thuisblijvers

- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Die zitten nog aan de koffie George 
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Hup hup aan het werk het wordt weleens wat 
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
rechts: low budget en veel fun
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
zit hans er nog een beetje doorheen te lullen? 
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
In ieder geval dus geen vieze vingers op ds23man zijn N-core versterkers vandaag...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Walt schreef:In ieder geval dus geen vieze vingers op ds23man zijn N-core versterkers vandaag...![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter
volgende keer maar even hansschoenen uitdelen!
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Die 53 heb ik niet gezien, en ik geloof dat we hier verder gaan...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Wees blij dat ik tegen half vier heb geroepen dat de kachel nog steeds ongebruikt in de hoek lag!ray5150 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal hoort hij 53 te zijn !![]()
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Kwestie van het beste voor het laatste bewaren.ds23man schreef:Wees blij dat ik tegen half vier heb geroepen dat de kachel nog steeds ongebruikt in de hoek lag!ray5150 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal hoort hij 53 te zijn !![]()
![]()
anders steken de anderen zo flets af, daarna.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Nou, het had anders bijna niks gescheeld of dat ding was wederom als ornament geweest op een tafeltje......ray5150 schreef:Kwestie van het beste voor het laatste bewaren.ds23man schreef:Wees blij dat ik tegen half vier heb geroepen dat de kachel nog steeds ongebruikt in de hoek lag!ray5150 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal hoort hij 53 te zijn !![]()
![]()
![]()
![]()
anders steken de anderen zo flets af, daarna.![]()
Maar klopt je rustroominstelling wel?? we hadden op een gegeven moment 2 graden verschil tussen de kanalen!
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Het ene koelprofiel zal wat meer in de trek hebben gestaan

