Hoppa, aan het werk jijds23man schreef:En hoppa, de B&G is binnen!![]()
![]()
![]()
![]()
8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
FR_Aad schreef:Jullie zouden mij een groot plezier doen met de Mission LBVS. (Is dat de low-budget van de eerste dag in Eernewoude?)RumoH schreef:Als Weidok zijn auto groot genoeg is heb ik wel meer luidsprekers oa Mission LBVS, Torretta, A7 Frugalhorn MK3
RUdy
ok neem ik de Mission LBVS ook mee !!!
is een lowbudget high pleasure speaker al zeg ik het zelf
dus haal ik morgenvroeg 3 paar speakers op bij Rudy....
--wat lsp snoer misschien !!
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Zweitse schreef:Top.hannesie schreef:Ik kom!
Ik rijd met FR_Aad mee, en zal even een setup klaar maken voor de Raspberry, en zal dan ook de AF Dac 2 2013 meenemen om DSD te kunnen afspelen.
Op de HD staan die files al.
en hopa Hans komt et streaming audio... zal het inplannen (roosteren) !!!
komt nog een gast met repro fabriekskasten...
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
ok... welkom alvastbartarie schreef:Mag ik evt ook komen samen met mijn geliefde?
Of we zin hebben of niet weten we nog niet zo goed.
Eerst maar eens goed slapenlijkt me wel leuk om ns te komen kijken!
B
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Leuk dat je komt Democles, zie ernaar uit om je creaties te beluisteren.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Dan blijf ik maar thuis geloof ik!architect schreef:mijn broer komt ook mee en wil graag ob's horen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Speelt al lang weer, Tower of Power staat hier al weer te baffen!Zweitse schreef:Hoppa, aan het werk jijds23man schreef:En hoppa, de B&G is binnen!![]()
![]()
![]()
![]()
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
hebben we al een buizen eindbak ??????Fokko schreef:Leuk dat je komt Democles, zie ernaar uit om je creaties te beluisteren.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
T.O.Pds23man schreef:Tower of Power staat hier al weer te baffen!
Paar keer live gezien, geweldig.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?weidok schreef:komt nog een gast met repro fabriekskasten...
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
@ Zweitze
Als je een copy van de Raspberry wilt moet je even een SD kaartje meenemen 2 Gb groot is voldoende.
Als je een copy van de Raspberry wilt moet je even een SD kaartje meenemen 2 Gb groot is voldoende.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Zal even kijken of ik die nog ergens heb liggen.hannesie schreef:@ Zweitze
Als je een copy van de Raspberry wilt moet je even een SD kaartje meenemen 2 Gb groot is voldoende.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
heb ze niet gezien en gehoordZweitse schreef:Wat moet ik mij daar bij voorstellen?weidok schreef:komt nog een gast met repro fabriekskasten...
in ieder geval groot en zwaar
maar is niet zeker
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
We zullen zien.weidok schreef:heb ze niet gezien en gehoordZweitse schreef:Wat moet ik mij daar bij voorstellen?weidok schreef:komt nog een gast met repro fabriekskasten...
in ieder geval groot en zwaar
maar is niet zeker
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
dat gaat dus niet lukken, klein misverstandje... Aat zit al in t noordenHenkjan schreef:5, AatV gaat stoer doen en komt mijn 3weggen ophalen om samen met de Haagse Pass te laten zien dat het old school ook goed kan klinkends23man schreef:Mmmmm, maar 4 luidsprekersystemen...... ........
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Als iemand het interessant vind zou ik mijn Melody mee kunnen nemen?? 
Of mijn draaitafel, staat leuk bij de debut waarschijnlijk
Of mijn draaitafel, staat leuk bij de debut waarschijnlijk
Laatst gewijzigd door MuGGs op vr 04 okt 2013, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Weidok, even over het programma.
Ik/wij hadden graag een vast ingeroosterde tijd gehad voor het vergelijk van phono pre's.
Ik neem de mini-me en solar pre mee,Fokko zoals al vermeld de phono dude.
Ik/wij hadden graag een vast ingeroosterde tijd gehad voor het vergelijk van phono pre's.
Ik neem de mini-me en solar pre mee,Fokko zoals al vermeld de phono dude.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Als het beluisteren van de twee voorversterkers niet gaat lukken,i.v.m. de ontbrekende eindtrap[pen],het zij zo,maar ik neem ze wel meeLeuk dat je komt Democles, zie ernaar uit om je creaties te beluisteren.
hebben we al een buizen eindbak ??????
Misschien dat de buizen dac die ik ook meeneem nog ergens tussen geknoopt kan worden
Was eigenlijk wel benieuwd naar de sound verschillen van de 6N16 voorversterkers van koifarm en mijn persoon,gezien de verschillende aanpakken van hetzelfde concept.
Maar goed we maken er een leuke boel van,tot morgen................
Laatst gewijzigd door democles op vr 04 okt 2013, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Er is dit weekeind ook kermis in het dorp, dus als ze zich verveeld kan ze zich altijd nog vermaken met de zweef en botsauto's.weidok schreef:ok... welkom alvastbartarie schreef:Mag ik evt ook komen samen met mijn geliefde?
Of we zin hebben of niet weten we nog niet zo goed.
Eerst maar eens goed slapenlijkt me wel leuk om ns te komen kijken!
B![]()
![]()
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
ok neem maar mee..... kijken wel of er nog tijd is om ze te beluisteren...MuGGs schreef:Als iemand het interessant vind zou ik mijn Melody mee kunnen nemen??
Of mijn draaitafel, staat leuk bij de debut waarschijnlijk
toch afwachten hoe alles loopt ..
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
ik kan er helaas morgen niet bijzijn
elders afspraken die al heel lang afgeproken waren
ieder die wel gaat veel plezier en maak er een mooie dag van, hoop wel op veel foto's

elders afspraken die al heel lang afgeproken waren
ieder die wel gaat veel plezier en maak er een mooie dag van, hoop wel op veel foto's
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
koifarm schreef:Weidok, even over het programma.
Ik/wij hadden graag een vast ingeroosterde tijd gehad voor het vergelijk van phono pre's.
Ik neem de mini-me en solar pre mee,Fokko zoals al vermeld de phono dude.
Heb het programma al aangepast....
Blok voor Draaitafels en Interlinks
Alles mag ... niks moet.....
dus morgen even overleggen hoe jullie een en ander ingepast willen hebben
dus tot morgen
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Ik neem ook even een setje interlinks mee, dan valt er ook wat te vergelijken, een paar solid core, Hans heeft ze al in zijn handen gehad. 
