8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober 2013

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

ds23man schreef:
En hoppa, de B&G is binnen! :D :D :D :D :D
Hoppa, aan het werk jij :mrgreen:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

FR_Aad schreef:
RumoH schreef:
Als Weidok zijn auto groot genoeg is heb ik wel meer luidsprekers oa Mission LBVS, Torretta, A7 Frugalhorn MK3

RUdy
Jullie zouden mij een groot plezier doen met de Mission LBVS. (Is dat de low-budget van de eerste dag in Eernewoude?)

ok neem ik de Mission LBVS ook mee !!!
is een lowbudget high pleasure speaker al zeg ik het zelf :)

dus haal ik morgenvroeg 3 paar speakers op bij Rudy....
--wat lsp snoer misschien !!
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door FR_Aad »

\:D/
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

Zweitse schreef:
hannesie schreef:
Ik kom!

Ik rijd met FR_Aad mee, en zal even een setup klaar maken voor de Raspberry, en zal dan ook de AF Dac 2 2013 meenemen om DSD te kunnen afspelen.
Op de HD staan die files al.
Top.

en hopa Hans komt et streaming audio... zal het inplannen (roosteren) !!!

komt nog een gast met repro fabriekskasten...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

bartarie schreef:
Mag ik evt ook komen samen met mijn geliefde?
Of we zin hebben of niet weten we nog niet zo goed.
Eerst maar eens goed slapen :) lijkt me wel leuk om ns te komen kijken!

B
ok... welkom alvast :) :) :)
Gebruikersavatar
Fokko
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 22 jul 2007, 18:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Fokko »

Leuk dat je komt Democles, zie ernaar uit om je creaties te beluisteren.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

architect schreef:
mijn broer komt ook mee en wil graag ob's horen
Dan blijf ik maar thuis geloof ik! :twisted: :twisted: :twisted:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

Zweitse schreef:
ds23man schreef:
En hoppa, de B&G is binnen! :D :D :D :D :D
Hoppa, aan het werk jij :mrgreen:
Speelt al lang weer, Tower of Power staat hier al weer te baffen! :lol:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Henkjan »

Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

Fokko schreef:
Leuk dat je komt Democles, zie ernaar uit om je creaties te beluisteren.
hebben we al een buizen eindbak ??????
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

ds23man schreef:
Tower of Power staat hier al weer te baffen! :lol:
T.O.P :mrgreen:
Paar keer live gezien, geweldig.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

weidok schreef:
komt nog een gast met repro fabriekskasten...
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

@ Zweitze
Als je een copy van de Raspberry wilt moet je even een SD kaartje meenemen 2 Gb groot is voldoende.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

hannesie schreef:
@ Zweitze
Als je een copy van de Raspberry wilt moet je even een SD kaartje meenemen 2 Gb groot is voldoende.
Zal even kijken of ik die nog ergens heb liggen.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

Zweitse schreef:
weidok schreef:
komt nog een gast met repro fabriekskasten...
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
heb ze niet gezien en gehoord
in ieder geval groot en zwaar
maar is niet zeker
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

weidok schreef:
Zweitse schreef:
weidok schreef:
komt nog een gast met repro fabriekskasten...
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
heb ze niet gezien en gehoord
in ieder geval groot en zwaar
maar is niet zeker
We zullen zien.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Henkjan »

Henkjan schreef:
ds23man schreef:
Mmmmm, maar 4 luidsprekersystemen...... ........
5, AatV gaat stoer doen en komt mijn 3weggen ophalen om samen met de Haagse Pass te laten zien dat het old school ook goed kan klinken :rock:
dat gaat dus niet lukken, klein misverstandje... Aat zit al in t noorden
MuGGs
Berichten: 4
Lid geworden op: za 12 jan 2013, 13:15
Locatie: Suameer

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door MuGGs »

Als iemand het interessant vind zou ik mijn Melody mee kunnen nemen?? :)
Of mijn draaitafel, staat leuk bij de debut waarschijnlijk :lol:
Bijlagen
Melody.jpg
ProJect.jpg
Laatst gewijzigd door MuGGs op vr 04 okt 2013, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
koifarm
Ook commercieel actief
Berichten: 840
Lid geworden op: di 27 mei 2008, 22:54

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door koifarm »

Weidok, even over het programma.

Ik/wij hadden graag een vast ingeroosterde tijd gehad voor het vergelijk van phono pre's.
Ik neem de mini-me en solar pre mee,Fokko zoals al vermeld de phono dude.
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door democles »

Leuk dat je komt Democles, zie ernaar uit om je creaties te beluisteren.


hebben we al een buizen eindbak ??????
Als het beluisteren van de twee voorversterkers niet gaat lukken,i.v.m. de ontbrekende eindtrap[pen],het zij zo,maar ik neem ze wel mee :rock:

Misschien dat de buizen dac die ik ook meeneem nog ergens tussen geknoopt kan worden :wink:

Was eigenlijk wel benieuwd naar de sound verschillen van de 6N16 voorversterkers van koifarm en mijn persoon,gezien de verschillende aanpakken van hetzelfde concept.
Maar goed we maken er een leuke boel van,tot morgen................ :mrgreen:
Laatst gewijzigd door democles op vr 04 okt 2013, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door richard »

weidok schreef:
bartarie schreef:
Mag ik evt ook komen samen met mijn geliefde?
Of we zin hebben of niet weten we nog niet zo goed.
Eerst maar eens goed slapen :) lijkt me wel leuk om ns te komen kijken!

B
ok... welkom alvast :) :) :)
Er is dit weekeind ook kermis in het dorp, dus als ze zich verveeld kan ze zich altijd nog vermaken met de zweef en botsauto's. :mrgreen:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

MuGGs schreef:
Als iemand het interessant vind zou ik mijn Melody mee kunnen nemen?? :)
Of mijn draaitafel, staat leuk bij de debut waarschijnlijk :lol:
ok neem maar mee..... kijken wel of er nog tijd is om ze te beluisteren...
toch afwachten hoe alles loopt .. :) programma kan altijd aangepast :)
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door sander1238 »

ik kan er helaas morgen niet bijzijn :( :(
elders afspraken die al heel lang afgeproken waren

ieder die wel gaat veel plezier en maak er een mooie dag van, hoop wel op veel foto's :D :D
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

koifarm schreef:
Weidok, even over het programma.

Ik/wij hadden graag een vast ingeroosterde tijd gehad voor het vergelijk van phono pre's.
Ik neem de mini-me en solar pre mee,Fokko zoals al vermeld de phono dude.

Heb het programma al aangepast....
Blok voor Draaitafels en Interlinks
Alles mag ... niks moet.....
dus morgen even overleggen hoe jullie een en ander ingepast willen hebben
dus tot morgen
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

Ik neem ook even een setje interlinks mee, dan valt er ook wat te vergelijken, een paar solid core, Hans heeft ze al in zijn handen gehad. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”