8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober 2013

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

Mmmmm, maar 4 luidsprekersystemen...... En als DPD vandaag niet langs komt maar 3........ :(
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door architect »

als ze dan maar lekker klinken :lol: :^o :-$
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

architect schreef:
als ze dan maar lekker klinken :lol: :^o :-$
In iedergeval ruim de tijd om verschillende :hide: achter jouw OB' s te testen! :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

RumoH schreef:
weidok schreef:
Lijsten aangepast... :goeie: :goeie: :goeie:

Heb een verzamelijst gemaakt van de meest audiospullen
probeer morgen een luisterschema in elkaar te knutselen :rock: :rock: :rock: :rock:
Nou....Je kunt mij uit het lijstje schrappen, geen oppas meer, die heeft vanavond afgezegd :( :(

Rudy
Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren. :?
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door RumoH »

Zweitse schreef:
RumoH schreef:
weidok schreef:
Lijsten aangepast... :goeie: :goeie: :goeie:

Heb een verzamelijst gemaakt van de meest audiospullen
probeer morgen een luisterschema in elkaar te knutselen :rock: :rock: :rock: :rock:
Nou....Je kunt mij uit het lijstje schrappen, geen oppas meer, die heeft vanavond afgezegd :( :(

Rudy
Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren. :?
Of jij moet bij me langs willen rijden en wat speakers etc meenemen....
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

RumoH schreef:
Zweitse schreef:
RumoH schreef:
Nou....Je kunt mij uit het lijstje schrappen, geen oppas meer, die heeft vanavond afgezegd :( :(

Rudy
Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren. :?
Of jij moet bij me langs willen rijden en wat speakers etc meenemen....
Er komt toch ook nog een show in Eernewoude?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

Hiep Hoi! Hij is in het lokale uitlevercentrum van DPD gearriveerd!!!!!!!!!!! :D :D :D :D
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

RumoH schreef:
Zweitse schreef:
RumoH schreef:
Nou....Je kunt mij uit het lijstje schrappen, geen oppas meer, die heeft vanavond afgezegd :( :(

Rudy
Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren. :?
Of jij moet bij me langs willen rijden en wat speakers etc meenemen....
dat is een prima idee !!
Ik wil morgenvroeg wel bij je langs komen rudy
In ieder geval deze speakers Wavecor 146VS en DAX2
zo rond 08.30 uur past dat....
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door RumoH »

weidok schreef:
RumoH schreef:
Zweitse schreef:
Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren. :?
Of jij moet bij me langs willen rijden en wat speakers etc meenemen....
dat is een prima idee !!
Ik wil morgenvroeg wel bij je langs komen rudy
In ieder geval deze speakers Wavecor 146VS en DAX2
zo rond 08.30 uur past dat....
Is prima Ytzen
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door RumoH »

Zweitse schreef:
RumoH schreef:
Zweitse schreef:
Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren. :?
Of jij moet bij me langs willen rijden en wat speakers etc meenemen....
Er komt toch ook nog een show in Eernewoude?
Die zal ik zometeen even bekend maken, 9 Nov.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

De vraagtekens achter mijn naam kunnen weg, ik mag vandaag even ruim € 800 dokken voor mijn auto, onvoorzien dus.

Ik moet dus even selecteren wat wel en niet, en ik had juist een setje met streaming met een Raspberry Pi en HD, en ik zag dat dit jaar gezien de opmerking minder gewenst is. :mrgreen:

Misschien volgend jaar weer.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

hannesie schreef:
De vraagtekens achter mijn naam kunnen weg, ik mag vandaag even ruim € 800 dokken voor mijn auto, onvoorzien dus.

Ik moet dus even selecteren wat wel en niet, en ik had juist een setje met streaming met een Raspberry Pi en HD, en ik zag dat dit jaar gezien de opmerking minder gewenst is. :mrgreen:

Misschien volgend jaar weer.
Kom je nou wel of niet?????
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

Dus niet, geen reis naar Beetsterzwaag en wel naar Brussel zondag naar de niet zelfbouwaudioshow.

Naar Brussel met z'n vieren en/of Beetsterzwaag in mijn eentje, dat is eigenlijk het verschil, die mij deze keuze doet maken.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

En toen waren er nog 18 kleutertjes over!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

Net even contact gehad met iemand, mogelijk kom ik toch, meerijden is ook wel gezellig. :rofl:
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

hannesie schreef:
Net even contact gehad met iemand, mogelijk kom ik toch, meerijden is ook wel gezellig. :rofl:
Komt de taart (pi) dan toch nog deze kant op :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

Zweitse schreef:
hannesie schreef:
Net even contact gehad met iemand, mogelijk kom ik toch, meerijden is ook wel gezellig. :rofl:
Komt de taart (pi) dan toch nog deze kant op :mrgreen:
Hebben we in iedergaval wat bij de koffie! :rofl: :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28480
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

En hoppa, de B&G is binnen! :D :D :D :D :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33828
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Henkjan »

ds23man schreef:
Mmmmm, maar 4 luidsprekersystemen...... ........
5, AatV gaat stoer doen en komt mijn 3weggen ophalen om samen met de Haagse Pass te laten zien dat het old school ook goed kan klinken :rock:
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door RumoH »

Als Weidok zijn auto groot genoeg is heb ik wel meer luidsprekers oa Mission LBVS, Torretta, A7 Frugalhorn MK3

RUdy
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door FR_Aad »

RumoH schreef:
Als Weidok zijn auto groot genoeg is heb ik wel meer luidsprekers oa Mission LBVS, Torretta, A7 Frugalhorn MK3

RUdy
Jullie zouden mij een groot plezier doen met de Mission LBVS. (Is dat de low-budget van de eerste dag in Eernewoude?)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hannesie »

Ik kom!

Ik rijd met FR_Aad mee, en zal even een setup klaar maken voor de Raspberry, en zal dan ook de AF Dac 2 2013 meenemen om DSD te kunnen afspelen.
Op de HD staan die files al.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door RumoH »

Ja dat is die van de eerste dag en dan de versie met de audaphon TWS25 tweeter. De versie met de HiVi K1 tweeter staat momenteel weer bij zijn eigenaar met hetzelfde filter als de TWS25. Moet nog steeds een goede vervanger hebben van de TWS omdat deze tweeter nu helemaal uit produktie gaat (en gestegen prijs)

Rudy
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door architect »

mijn broer komt ook mee en wil graag ob's horen
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

hannesie schreef:
Ik kom!

Ik rijd met FR_Aad mee, en zal even een setup klaar maken voor de Raspberry, en zal dan ook de AF Dac 2 2013 meenemen om DSD te kunnen afspelen.
Op de HD staan die files al.
Top.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”