8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober 2013
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober
Mmmmm, maar 4 luidsprekersystemen...... En als DPD vandaag niet langs komt maar 3........ 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
In iedergeval ruim de tijd om verschillendearchitect schreef:als ze dan maar lekker klinken![]()
![]()
Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren.RumoH schreef:Nou....Je kunt mij uit het lijstje schrappen, geen oppas meer, die heeft vanavond afgezegdweidok schreef:Lijsten aangepast...![]()
![]()
![]()
Heb een verzamelijst gemaakt van de meest audiospullen
probeer morgen een luisterschema in elkaar te knutselen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rudy
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Contacteer:
Of jij moet bij me langs willen rijden en wat speakers etc meenemen....Zweitse schreef:Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren.RumoH schreef:Nou....Je kunt mij uit het lijstje schrappen, geen oppas meer, die heeft vanavond afgezegdweidok schreef:Lijsten aangepast...![]()
![]()
![]()
Heb een verzamelijst gemaakt van de meest audiospullen
probeer morgen een luisterschema in elkaar te knutselen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rudy
Er komt toch ook nog een show in Eernewoude?RumoH schreef:Of jij moet bij me langs willen rijden en wat speakers etc meenemen....Zweitse schreef:Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren.RumoH schreef:Nou....Je kunt mij uit het lijstje schrappen, geen oppas meer, die heeft vanavond afgezegd![]()
![]()
Rudy
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Hiep Hoi! Hij is in het lokale uitlevercentrum van DPD gearriveerd!!!!!!!!!!!

dat is een prima idee !!RumoH schreef:Of jij moet bij me langs willen rijden en wat speakers etc meenemen....Zweitse schreef:Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren.RumoH schreef:Nou....Je kunt mij uit het lijstje schrappen, geen oppas meer, die heeft vanavond afgezegd![]()
![]()
Rudy
Ik wil morgenvroeg wel bij je langs komen rudy
In ieder geval deze speakers Wavecor 146VS en DAX2
zo rond 08.30 uur past dat....
- RumoH
- Contacteer:
Is prima Ytzenweidok schreef:dat is een prima idee !!RumoH schreef:Of jij moet bij me langs willen rijden en wat speakers etc meenemen....Zweitse schreef:Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren.
Ik wil morgenvroeg wel bij je langs komen rudy
In ieder geval deze speakers Wavecor 146VS en DAX2
zo rond 08.30 uur past dat....
- RumoH
- Contacteer:
Die zal ik zometeen even bekend maken, 9 Nov.Zweitse schreef:Er komt toch ook nog een show in Eernewoude?RumoH schreef:Of jij moet bij me langs willen rijden en wat speakers etc meenemen....Zweitse schreef:Blijft er dan nog wel wat over om te beluisteren.
De vraagtekens achter mijn naam kunnen weg, ik mag vandaag even ruim € 800 dokken voor mijn auto, onvoorzien dus.
Ik moet dus even selecteren wat wel en niet, en ik had juist een setje met streaming met een Raspberry Pi en HD, en ik zag dat dit jaar gezien de opmerking minder gewenst is.
Misschien volgend jaar weer.
Ik moet dus even selecteren wat wel en niet, en ik had juist een setje met streaming met een Raspberry Pi en HD, en ik zag dat dit jaar gezien de opmerking minder gewenst is.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Kom je nou wel of niet?????hannesie schreef:De vraagtekens achter mijn naam kunnen weg, ik mag vandaag even ruim € 800 dokken voor mijn auto, onvoorzien dus.
Ik moet dus even selecteren wat wel en niet, en ik had juist een setje met streaming met een Raspberry Pi en HD, en ik zag dat dit jaar gezien de opmerking minder gewenst is.![]()
Dus niet, geen reis naar Beetsterzwaag en wel naar Brussel zondag naar de niet zelfbouwaudioshow.
Naar Brussel met z'n vieren en/of Beetsterzwaag in mijn eentje, dat is eigenlijk het verschil, die mij deze keuze doet maken.
Naar Brussel met z'n vieren en/of Beetsterzwaag in mijn eentje, dat is eigenlijk het verschil, die mij deze keuze doet maken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
En toen waren er nog 18 kleutertjes over!
Net even contact gehad met iemand, mogelijk kom ik toch, meerijden is ook wel gezellig. 
Komt de taart (pi) dan toch nog deze kant ophannesie schreef:Net even contact gehad met iemand, mogelijk kom ik toch, meerijden is ook wel gezellig.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Hebben we in iedergaval wat bij de koffie!Zweitse schreef:Komt de taart (pi) dan toch nog deze kant ophannesie schreef:Net even contact gehad met iemand, mogelijk kom ik toch, meerijden is ook wel gezellig.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
5, AatV gaat stoer doen en komt mijn 3weggen ophalen om samen met de Haagse Pass te laten zien dat het old school ook goed kan klinkends23man schreef:Mmmmm, maar 4 luidsprekersystemen...... ........
- RumoH
- Contacteer:
Als Weidok zijn auto groot genoeg is heb ik wel meer luidsprekers oa Mission LBVS, Torretta, A7 Frugalhorn MK3
RUdy
RUdy
Jullie zouden mij een groot plezier doen met de Mission LBVS. (Is dat de low-budget van de eerste dag in Eernewoude?)RumoH schreef:Als Weidok zijn auto groot genoeg is heb ik wel meer luidsprekers oa Mission LBVS, Torretta, A7 Frugalhorn MK3
RUdy
Ik kom!
Ik rijd met FR_Aad mee, en zal even een setup klaar maken voor de Raspberry, en zal dan ook de AF Dac 2 2013 meenemen om DSD te kunnen afspelen.
Op de HD staan die files al.
Ik rijd met FR_Aad mee, en zal even een setup klaar maken voor de Raspberry, en zal dan ook de AF Dac 2 2013 meenemen om DSD te kunnen afspelen.
- RumoH
- Contacteer:
Ja dat is die van de eerste dag en dan de versie met de audaphon TWS25 tweeter. De versie met de HiVi K1 tweeter staat momenteel weer bij zijn eigenaar met hetzelfde filter als de TWS25. Moet nog steeds een goede vervanger hebben van de TWS omdat deze tweeter nu helemaal uit produktie gaat (en gestegen prijs)
Rudy
Rudy
mijn broer komt ook mee en wil graag ob's horen
Top.hannesie schreef:Ik kom!