8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober 2013

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door sietse »

ovni schreef:
ds23man schreef:
sietse schreef:
Ikke ben er ook dit jaar helaas niet bij.
Veel plezier volgende week.
Een wijze man is hij, die twijfelt aan zijn eigen woorden, want alles kan, tot het tegendeel is bewezen !
Siets,
Ik rij wel via Dockum naar Beetsterswaech.
De Pater Familias van de Noordelijke Zelfbouw Audio werd vorig jaar node gemist!

Ger
Niet doen, als alles goed blijft gaan, hoop ik volgend jaar er weer te zijn. Mogelijk met een sietse rommelmarkt, zodat ik niet alles wat ik heb naar de gemeente stort hoef te brengen.
En die wonder boxen van mij, zijn er ook dan nog wel. (heb nog niks beters weten te verzinnen... :!: :!: :!: :rofl: :rofl: )
Maak er een leuke dag van. :goeie:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28477
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

sietse schreef:
ovni schreef:
ds23man schreef:
Een wijze man is hij, die twijfelt aan zijn eigen woorden, want alles kan, tot het tegendeel is bewezen !
Siets,
Ik rij wel via Dockum naar Beetsterswaech.
De Pater Familias van de Noordelijke Zelfbouw Audio werd vorig jaar node gemist!

Ger
Niet doen, als alles goed blijft gaan, hoop ik volgend jaar er weer te zijn. Mogelijk met een sietse rommelmarkt, zodat ik niet alles wat ik heb naar de gemeente stort hoef te brengen.
En die wonder boxen van mij, zijn er ook dan nog wel. (heb nog niks beters weten te verzinnen... :!: :!: :!: :rofl: :rofl: )
Maak er een leuke dag van. :goeie:
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Gebruikersavatar
hans_b
Ook commercieel actief
Berichten: 156
Lid geworden op: do 12 jan 2012, 10:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hans_b »

Ik wil mij aanmelden voor zaterdag.

Neem de Daudio W1 speaker NIET mee. Maar zal wel een paar mooie interlinks meenemen.
Wij verbazen ons over de klank verschillen. Kunnen we dan eventueel nog een testje mee doen.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Zweitse »

hans_daudio schreef:
Ik wil mij aanmelden voor zaterdag.

Neem de Daudio W1 speaker NIET mee. Maar zal wel een paar mooie interlinks meenemen.
Wij verbazen ons over de klank verschillen. Kunnen we dan eventueel nog een testje mee doen.
Zeer interessant, RCA of XLR?
Gebruikersavatar
Fokko
Berichten: 605
Lid geworden op: zo 22 jul 2007, 18:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Fokko »

Ik zal een deze dagen de platenspeler nog even afstellen, zodat hij helemaal klaar is voor zaterdag! Ik heb er zin in!

Als iemand nog zelf een plaat heeft liggen die hij graag wil horen, gewoon meenemen! :D

In het lijstje van meenemen staat dat ik luidsprekers mee neem, dit klopt niet. Het is een platenvoorversterker en een platenspeler. :D
Gebruikersavatar
architect
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 14 mar 2010, 17:36
Locatie: Friesland

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door architect »

Zweitse schreef:
hans_daudio schreef:
Ik wil mij aanmelden voor zaterdag.

Neem de Daudio W1 speaker NIET mee. Maar zal wel een paar mooie interlinks meenemen.
Wij verbazen ons over de klank verschillen. Kunnen we dan eventueel nog een testje mee doen.
Zeer interessant, RCA of XLR?
ja interessant, ik geloof nooit zo in die kabelpraatjes
maar ben meer geïnteresseerd die Daudio W1 speaker
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door bas focal m180 »

ds23man schreef:
1 RD-50 is inderdaad geroosterd:
Opgeblazen door ondeskundig gebruik :hide:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Henkjan »

op DIYAudio,com las ik iets over een vaudtje in de DSP :-$
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ovni »

FR_Aad schreef:
ovni schreef:
Uiteraard kom ik ook even buurten!
Met de Sobex'en? :rock:
Ik kom vrijdag avond/ zaterdag nacht pas thuis. Zaterdag heeft Hiske de diesel(station) nodig. Ik blijf dus achter met 2 kleine auto's waarin het lastig, zo niet onmogelijk is om grote OB's te vervoeren. Ik sprak ook al van 'buurten', kom zo rond 11.30 binnen zeilen.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28477
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

ovni schreef:
FR_Aad schreef:
ovni schreef:
Uiteraard kom ik ook even buurten!
Met de Sobex'en? :rock:
Ik kom vrijdag avond/ zaterdag nacht pas thuis. Zaterdag heeft Hiske de diesel(station) nodig. Ik blijf dus achter met 2 kleine auto's waarin het lastig, zo niet onmogelijk is om grote OB's te vervoeren. Ik sprak ook al van 'buurten', kom zo rond 11.30 binnen zeilen.
http://www.boedelbak.nl/
Gebruikersavatar
hans_b
Ook commercieel actief
Berichten: 156
Lid geworden op: do 12 jan 2012, 10:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hans_b »

Zweitse schreef:
hans_b schreef:
Ik wil mij aanmelden voor zaterdag.

Neem de Daudio W1 speaker NIET mee. Maar zal wel een paar mooie interlinks meenemen.
Wij verbazen ons over de klank verschillen. Kunnen we dan eventueel nog een testje mee doen.
Zeer interessant, RCA of XLR?
RCA
Gebruikersavatar
hans_b
Ook commercieel actief
Berichten: 156
Lid geworden op: do 12 jan 2012, 10:01
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door hans_b »

architect schreef:
Zweitse schreef:
hans_b schreef:
Ik wil mij aanmelden voor zaterdag.

Neem de Daudio W1 speaker NIET mee. Maar zal wel een paar mooie interlinks meenemen.
Wij verbazen ons over de klank verschillen. Kunnen we dan eventueel nog een testje mee doen.
Zeer interessant, RCA of XLR?
ja interessant, ik geloof nooit zo in die kabelpraatjes
maar ben meer geïnteresseerd die Daudio W1 speaker
Wij ook niet. Maar ja je kan het verschil goed horen. Althans hier op de Daudio W1's :lol:

En je bent altijd welkom om hier in Zwolle een keer te komen luisteren.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door AatV »

Heb gisteravond de Pass Labs opgehaald bij Ray5150 (hij heeft "hem" in de auto getild) om deze mee te nemen naar Beetsterzwaag.
@Henkjan, zou het een idee zijn om je "zware driewegs" mee te nemen? Kan me van Hengelo herinneren dat dit een gelukkig huwelijk was.

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Henkjan »

AatV schreef:
Heb gisteravond de Pass Labs opgehaald bij Ray5150 (hij heeft "hem" in de auto getild) om deze mee te nemen naar Beetsterzwaag.
@Henkjan, zou het een idee zijn om je "zware driewegs" mee te nemen? Kan me van Hengelo herinneren dat dit een gelukkig huwelijk was.
heb jij tegenwoordig een vrachtauto ofzo :lol: moet kunnen, ze staan alleen wel op zolder, dus het is wel een aanslag op je rug :roll:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28477
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

Er komt waarschijnlijk iemand uit Appingedam met mij mee met wat buizengedoe! :D
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28477
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ds23man »

Democles komt dus mee!
Gebruikersavatar
Bas Horneman
Berichten: 744
Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
Locatie: Middenmeer (NH)
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door Bas Horneman »

Heb me niet echt aangemeld. Maar omdat ik toch op het lijstje sta. Meld ik me bij deze af. Sorry. Komt niet uit momenteel.
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door democles »

Ja democles komt ook.............. :mrgreen:

En neemt twee buizen voorversterkers mee,de 6N16 en de 6N23P,
En de laatste buizen nos dac gaat ook mee.

Misschien dat er iemand een eindbak mee neemt,anders staan ze er om in het echt te worden gezien.

Een spdif bron voor de dac zal op de dag, gezien de rest van de inbreng ,een minder probleem worden denk ik.

Leuk om de rest van de leden nu eens in het echt te zien :D

Jammer dat Bas zich afmeld........
rdv300b833
Berichten: 317
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door rdv300b833 »

Ha Democles,

leuk dat je naar Beetsterzwaag komt.
Ik was ook van plan daar te zijn......moet ik nog die 7.5 ohm / 50 W weerstanden (Caddock MP850) voor je meenemen ?

Tot ziens/horens,
Reinout
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door democles »

Zou mooi zijn Reinout O:)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door weidok »

Lijsten aangepast... :goeie: :goeie: :goeie:

Heb een verzamelijst gemaakt van de meest audiospullen
probeer morgen een luisterschema in elkaar te knutselen :rock: :rock: :rock: :rock:
bartarie
Berichten: 127
Lid geworden op: vr 06 okt 2006, 0:27

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door bartarie »

Mag ik evt ook komen samen met mijn geliefde?
Of we zin hebben of niet weten we nog niet zo goed.
Eerst maar eens goed slapen :) lijkt me wel leuk om ns te komen kijken!

B
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door RumoH »

weidok schreef:
Lijsten aangepast... :goeie: :goeie: :goeie:

Heb een verzamelijst gemaakt van de meest audiospullen
probeer morgen een luisterschema in elkaar te knutselen :rock: :rock: :rock: :rock:
Nou....Je kunt mij uit het lijstje schrappen, geen oppas meer, die heeft vanavond afgezegd :( :(

Rudy
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door ray5150 »

Pardon ?????? :shock:
3: Aatv neemt mee:........Passlabs 5 kloon amp ( basfocal)
Ahum.... :sure:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 8 ste ZBA luisterdag van Het Noorden zaterdag 5 oktober

Bericht door bas focal m180 »

ray5150 schreef:
Pardon ?????? :shock:
3: Aatv neemt mee:........Passlabs 5 kloon amp ( basfocal)
Ahum.... :sure:
:-$
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”