Niet doen, als alles goed blijft gaan, hoop ik volgend jaar er weer te zijn. Mogelijk met een sietse rommelmarkt, zodat ik niet alles wat ik heb naar de gemeente stort hoef te brengen.ovni schreef:Siets,ds23man schreef:Een wijze man is hij, die twijfelt aan zijn eigen woorden, want alles kan, tot het tegendeel is bewezen !sietse schreef:Ikke ben er ook dit jaar helaas niet bij.
Veel plezier volgende week.
Ik rij wel via Dockum naar Beetsterswaech.
De Pater Familias van de Noordelijke Zelfbouw Audio werd vorig jaar node gemist!
Ger
En die wonder boxen van mij, zijn er ook dan nog wel. (heb nog niks beters weten te verzinnen...
Maak er een leuke dag van.
