Dag,
Voor een (duits) luidsprekerontwerp heb ik "Weichfaser Dammplätte" nodig à 13mm dik. Iemand enig idee wat dit precies voor een materiaal is en waar je dit kan krijgen?
Weichfaser Dammplätte
Moderator: Beheerdersteam
-
Salamander
- Berichten: 186
- Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22
Re: Weichfaser Dammplätte
De Hornbach in Duitsland verkoopt het 8mm dik en volgens mijn zijn dat gewoon de zachte houtvezelplaten voor onder parket e.d. die bij ons over het algemeen groen zijn uitgevoerd.
Zo dik heb ik die nog niet gezien maar wel de maten waarmee je samen op die dikte kan komen.
Zo dik heb ik die nog niet gezien maar wel de maten waarmee je samen op die dikte kan komen.
Re: Weichfaser Dammplätte
Beste Salamander,
Volgens mij worden de ouderwetse zachtboardplaten bedoeld. Veel minder goed verkrijgbaar dan vroeger het geval was.
Hier zou je eens kunnen kijken:
http://www.af.nl/voorraad/plaat/board/
Succes!
Groet, Frank
Volgens mij worden de ouderwetse zachtboardplaten bedoeld. Veel minder goed verkrijgbaar dan vroeger het geval was.
Hier zou je eens kunnen kijken:
http://www.af.nl/voorraad/plaat/board/
Succes!
Groet, Frank
Re: Weichfaser Dammplätte
Dag Salamander, ik heb van die ondervloerplaten op elkaar gelijmd. Er zijn verschillende diktes, die groene zijn 7 mm en de bruine geloof ik 9. Ik had drie lagen groen gelijmd om 21 mm te krijgen. Ook voor een Duits ontwerp.
Wat ben je aan het maken? Iets van Horst Möller?
Wat ben je aan het maken? Iets van Horst Möller?
-
Salamander
- Berichten: 186
- Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22
Re: Weichfaser Dammplätte
Ja dat dat is van Horst Moller.
Ik wil of de mini-posaune maken met de Scan-Speaks 10... nogwat
Of de Lancetta's met de Alpair 7.
Ik wil of de mini-posaune maken met de Scan-Speaks 10... nogwat
Of de Lancetta's met de Alpair 7.
