Sinds vandaag ben ik in het bezit van een losse JBSystems SP15/250 Subwoofer, deze subwoofer heeft een vermogen van 250 watt, een impedantie van 8 ohm en de doorsnede 15 inch.
Ik heb hierbij een Marantz model 1150 erbij gekregen alleen werkt deze helaas niet zo als ie zou moeten werken.
Nu wil ik dus een speakerbox gaan bouwen, maar... ik heb hier dus totaal geen verstand van en zou hiermee dus wat hulp kunnen gebruiken.
Nu is dus mijn vraag: heeft iemand misschien tips voor mij voor het ontwerp van de speakerbox?
Er zijn wel een klein probleempje en dat is dat de ruimte op mijn kamer nogal beperkt is, dus ik kan de box niet al te groot maken.
dus als iemand een paar tips heeft ben ik die persoon erg dankbaar.
Avast bedankt!
Groetjes Teun Jansen
