Zoals gesteld in het begin van dit topic, 't ouwe apparaat zou gebruikt
moeten gaan worden voor gitaar / zang. Een kennis had er wel
belangstelling voor. Echter hij heeft ook een bas gitaar.
Wie weet wat daarvan de laagste frequentie is?
En o ja, wat is de functie van de C tussen de stuurroosters
van de eindbuizen?
Groet,
Wim
(Backworths) Reverse Engeneering
Moderator: Beheerdersteam
Re: (Backworths) Reverse Engeneering
De grondtonen van een basgitaar zijn ~31Hz en 42Hz op respectievelijk de lage B en lage E. Wel is het zo dat doorgaans de eerste harmonische een stuk sterker is dan het fundament dus dan zit je op ~62 en 84Hz. Als je daar op mikt komt er doorgaans een hele lekkere bas uit zonder dat je enorme kasten hoeft te gaan bouwen.Mohawk schreef:Zoals gesteld in het begin van dit topic, 't ouwe apparaat zou gebruikt
moeten gaan worden voor gitaar / zang. Een kennis had er wel
belangstelling voor. Echter hij heeft ook een bas gitaar.
Wie weet wat daarvan de laagste frequentie is?
Groet,
Wim
Gr rOdy
